כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא רק בנט

נחשף: הסיבה בגינה ביטל סמוטריץ' את השתתפותו בחגיגות 'מרכז הרב'

בצל הסערה סביב אי הזמנת ראש הממשלה, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' היה הפוליטיקאי היחיד שהוזמן לאירועי חגיגות 'יום ירושלים' בישיבת 'מרכז הרב' ובלשכתו אף מסרו בשבוע שעבר שהוא מתכוון להגיע, אך החלטה שקיבלה הנהלת הישיבה גרמה לשנות את תוכניתו | פרסום ראשון

נחשף: הסיבה בגינה ביטל סמוטריץ' את השתתפותו בחגיגות 'מרכז הרב'
סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

פרסום ראשון: חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' בחר שלא להגיע ולהשתתף בחגיגות יום ירושלים בישיבת 'מרכז הרב', מכיוון שבישיבה לא אפשרו לו לנאום על הבמה.

בעקבות ההחלטה שלא להזמין את ראש הממשלה בנט, בישיבה החליטו שלא להזמין כלל פוליטיקאים, בהם נתניהו, אך היו כמה שהגיעו ללא הזמנה. מי שכן הוזמן הוא יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', שהקהל באירוע נחשב לבייס שלו.

בשבוע שעבר, בלשכתו של סמוטריץ' אישרו כי הוא הוזמן לאירוע ואמרו שהוא מתכוון להשתתף, אלא שהמארגנים בישיבה אמרו כי הם לא מתכוונים לאפשר לו לנאום ולכלול אותו ברשימת הנואמים, כחלק מההחלטה לצמצם את הפוליטיזציה של האירוע.

סמוטריץ ב'מרכז הרב' בשנים עברו

בישיבה התעקשו שהוא לא ינאם, בניגוד לשנים קודמות בהן נאם בפני הקהל ובחורי הישיבה. בעקבות כך - סמוטריץ' החליט שלא להגיע לאירוע ולא להשתתף בו, על אף ההזמנה.

לאירוע כזכור, שיתקיים ביום ראשון האחרון, ראש הממשלה בנט לא הוזמן בעקבות הישיבה שלו בקואליציה יחד עם רע"מ. במקומו הגיע כאורח הכבוד נשיא המדינה, שהעביר ביקורת על היעדרות בנט. גם ראש האופוזיציה נתניהו לא הוזמן, זאת בעקבות ההחלטה שלא להפוך את האירוע פוליטי בשל אי הזמנת בנט.

מטעמו של סמוטריץ' לא נמסרה תגובה.

בצלאל סמוטריץ' ישיבת מרכז הרב יום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד