י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"תדאגו במיטות שלכם"

דובר משרד החוץ האיראני איים על גורמים ישראלים

בתגובה להודעת משרד החוץ שהזהירה את אזרחי המדינה מלנסוע לטורקיה מחשש לנקמה איראנית נגד ישראלים, סעיד חטיבזאדה, דובר משרד החוץ של המשטר האיראני, איים על גורמים ישראלים "תדאגו אצלכם במיטה ולא לדאוג במקומות אחרים"

   דובר משרד החוץ האיראני איים על גורמים ישראלים
דובר משרד החוץ סעיד חטיבזאדה צילום: Iran international

סעיד חטיבזאדה, דובר משרד החוץ של המשטר האיראני מאיים על חיסול ישראלים "במיטות שלהם" הוא אמר כי לאחר שהחקירות יסתיימו באיראן לגבי חיסולו של בכיר משמרות המהפכה שחוסל בטהרן על ידי אלמונים, "יתברר איזה צד שלישי עשה זאת, וניתן את תשובתנו הסופית, הם יקבלו פנים כואבות". ישראל הזהירה את אזרחי המדינה מלנסוע לטורקיה, כי בניגוד לאיומים איראנים קודמים, היה נסיון לפגוע בדיפלומטים ואנשי עסקים ישראלים בטורקיה, הפעם הם ביקשו לתקוף תיירים ואזרחים רגילים.

בחלק אחר של נאומו היום, בתגובה לשאלת כתבים, הגיב דובר משרד החוץ של הרפובליקה האסלאמית כי כלי תקשורת בשפה הפרסית שבסיסו בלונדון מדווח חדשות מזויפות "לונדון הפכה לבסיס לזיוף חדשות על איראן" אמר. הוא התכוון לערוץ הטלוויזיה Iran International, ערוץ טלוויזיה המשדר בשפה הפרסית ויש להם נציגות בישראל. הערוץ מתנגד למשטר האיראני, ועושה כאב ראש גדול למשטר האייתולות.

הדובר חטיבזאדה, מבלי להזכיר את האיסור על ייבוא ​​חיסונים אמריקאים ובריטים לאיראן בהוראת המנהיג העליון עלי חמינאי, מנהיג הרפובליקה האסלאמית. האשים את התקשורת בחו"ל בשפה הפרסית וטען כי אלה כלי התקשורת עם "קמפיינים אנטי מציאותיים, הם גרמו לכם לא להתחסן, היינו אמורים להתחסן, כמה כלי תקשורת בשפה הפרסית בלונדון יצרו כמה קמפיינים נגד החיסונים, אף אחד לא שוכח את זה".

הוא כינה את התקשורת בשפה הפרסית בחו"ל "הדוגמה העליונה לתקשורת שמשדרת בפרסית נגד האומה האיראנית ומשדרת פייק". דובר משרד החוץ טען גם: "בכל הפגישות שיש לנו איתם, אנחנו רואים את ההשפלה שלהם. לעולם לא אשכח את הלחץ הפסיכולוגי שהם הפעילו על אנשים לא להתחסן". הוא לא ציין היכן וכיצד התקיימו פגישות מסוג זה.

איראן משמרות המהפכה חיסול ממוקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד