י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"שיזכה לסייע עוד שנים רבות"

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בירך את ראש העיר פתח תקווה

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בירך את ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג "שיזכה להמשיך לסייע לציבור החרדי בתפקידו עוד שנים רבות – ויקדש שם שמים בפעולותיו הברוכות"

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בירך את ראש העיר פתח תקווה
ראש העיר גרינברג יוצא מביתו של ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג התקבל הערב במעונו של ראש הישיבה ונשיא מועצגה"ת של 'דגל התורה' הגרי"ג אדלשטיין וסקר בפניו את ההתפתחות המבורכת של הקהילות החרדיות בעיר - לצד העשייה הרבה של הרשות – לקידום מוסדות התורה והחסד. מרן ראש הישיבה בירך בחמימות רבה את ראש העיר שימשיך בתפקידו עוד שנים ארוכות ושיזכה להמשיך לקדש שם שמים ולסייע לציבור החרדי בעיר פתח תקווה.

אל הפגישה במעונו של ראש הישיבה התלוו מנכ"ל רשת החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, וראשי קהילת 'חברון' בפתח תקווה, כאשר ברקע הפגישה – יוזמה חדשה של מנכ"ל הרשת לקידום מוסדות החינוך לבנות בעיר בפתח תקווה.

הרב סורוצקין שיבח את פעילותו הרבה של ראש העיר למען מוסדות החינוך בעיר, והדגיש בפני מרן ראש הישיבה כי לאחר שנים ארוכות של מצוקת כיתות אדירה - לאור ההתרחבות המבורכת של הציבור החרדי בפתח תקווה, נטל ראש העיר רמי גרינברג על עצמו את המשימה המורכבת ויצא בבנייה מסיבית של אגפים חדשים בקרב כלל מוסדות החינוך, גם בשכונות הוותיקות – שם השקיע ראש העיר מאמץ מיוחד למציאת פתרונות מקוריים, לאור צפיפות המבנים ומחסור בשטחי ציבור.

בפני ראש הישיבה הוצגה גם העשייה הברוכה של ראש העיר עם הקמתם של שורת בני כנסת ומקוואות טהרה בכל רחבי העיר - לטובת קהילות בני התורה, זאת לצד פעילות תרבות ענפה בקרב הקהילות.

ראש הישיבה בירך את ראש העיר, ואיחל לו שיזכה להמשיך לסייע במסגרת תפקידו עוד שנים רבות לקהילות החרדיות בעיר פתח תקווה, ושיהיה בבחינת 'מוסיף והולך' ויקדש שם שמים בפעולותיו הברוכות.

 

הרב גרשון אדלשטיין רמי גרינברג פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד