כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אהוב מאד בסביבתו

טרגדיה נוראה: דניאל בן 18 נהרג בתאונת מטוס

דניאל אנדרו פרלמן בן ה-18, צעיר יהודי מוויסקונסין, נהרג באופן טראגי בעקבות התרסקות מטוס בוויסקונסין. פרלמן פונה לבית החולים עם פציעות רבות ונפטר ביום שבת האחרון. משפחתו מבקשת מכל אחד לקבל על עצמו מעשה רוחני טוב לעילוי נשמתו

טרגדיה נוראה: דניאל בן 18 נהרג בתאונת מטוס
דניאל אנדרו פרלמן צילום: באדיבות המשפחה

צעיר יהודי מברוקפילד, שבמדינת ויסקונסין בארה"ב, נהרג באופן טראגי בעקבות התרסקות מטוס ביום חמישי, 26 במאי. דניאל אנדרו פרלמן בן 18 היה סטודנט באוניברסיטת נורת'ווסטרן. הוא קיבל את רישיון הטיס שלו בסתיו שעבר. פרלמן המריא במטוס ססנה 152 ביום חמישי האחרון, הוא חווה בעיות במנוע, הוא היה היחיד על המטוס הדו-מושבי שהתרסק בחצר האחורית של בית מגורים, פרלמן פונה לבית החולים עם פציעות רבות ונפטר ביום שבת האחרון.

דניאל היה חבר במרכז היהודי של חב"ד במחוז ווקשה, בהנהלת השלוחים הרב לוי ופרידי ברוק. דניאל הצעיר היה אהוב מאד בסביבתו, דניאל השאיר אחריו את הוריו, אחותו, סבא וסבתא, דודים ודודות, חבריו לכיתה, וכל מי שהכיר ואהב אותו.

"דניאל היה מלא אנרגיה וסקרנות, נשמה עדינה, ואהוב על כל מי שהכיר אותו", ספד הרב לוי ברוק לאתר Collive. הרב ברוק מציין כי "במסורת היהודית, לזכור אדם אהוב או חבר אינו מאמץ, לזכור באמת זה לשלב התנהגות, תכונה חיובית או פעולה בחיינו, ובכך להנציח את חייו ותרומתו של מי שאהבנו", אמר.

בהודעה מהמרכז היהודי של חב"ד במחוז ווקשה נאמר. "בדמעות רבות ובלב כבד אנו מודיעים לכם על מותו הטראגי של דניאל אנדרו פרלמן מברוקפילד. דניאל היה מלא אנרגיה וסקרנות, נשמה עדינה, ואהוב על כל מי שהכיר אותו. הוא משאיר אחריו את הוריו, אחותו, סבא וסבתא, חבריו לכיתה, וכל מי שהכיר אותו ואהב אותו. במסורת היהודית, לזכור אדם אהוב או חבר אינו מאמץ פסיבי".

עוד נכתב: "במקום זאת, לזכור זה לשלב בחיינו התנהגות, תכונה חיובית או פעולה טובה, ובכך להנציח את חייו ותרומותיו של מי שאהבנו. בהתייעצות עם הוריו של דניאל, הקימה חב"ד מווקשה אתר בו אפשר למלא את המעשה הטוב שבחרתם. אנא הצטרפו וקחו על עצמכם מעשה חיובי טוב, או עשיית חסד לזכרו של דניאל".

מטוס התרסק תאונת מטוס ארה''ב צעיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד