י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הסכינים ישלפו"

בכחול לבן מגלגלים אחריות ומאשימים את מיכאלי: "משבר של אגו נפוח"

הח"כ המאיים, מיכאל ביטון, יו"ר ועדת הכלכלה הגיע בשבוע שעבר לעימות חזיתי מול שרת התחבורה מיכאלי והודיע כי הוא מפסיק להצביע עם הקואליציה | בתחילת השבוע, אחרי פגישה עם יו"ר יש עתיד, השר לפיד, הסכים לשבועיים של משמעת קואליציונית, אך הבוקר בכח"ל מחריפים את הטון והאיומים

בכחול לבן מגלגלים אחריות ומאשימים את מיכאלי: "משבר של אגו נפוח"
גנץ וביטון צילום: פלאש 90

בזמן שניתנו שבועיים להרגעת הרוחות, המשבר צפוי לחזור בתום השבועיים לאותה נקודה ואף חמורה יותר, כאשר בסביבת ח"כ ביטון מודיעים כי ללא שינוי מהותי ברפורמת התחבורה לא ימצא אף פיתרון.

מי שמונע שינויים ברפורמה היא שרת התחבורה מרב מיכאל שהודיעה כי לא תסכים לאף שינוי ברפורמה, לדבריה "זה סופי וחתום", וכי "לא פותחים החלטות ממשלה".

הבוקר (רביעי) מחריפים בכחול לבן את הטון נגד שרת התחבורה מיכאלי ומאשימים אותה במשבר ושבאם לא יהיה שינוי, המשבר עלול לטלטל את הקואליציה בעוד פחות משבועיים.

"כל מי שיודע ומכיר קצת מקרוב את מיכאל ביטון, יודע שמדובר באדם הכי פרגמטי שיש, הפוליטיקאי שהכי קל להגיע איתו לפשרות ולהבנות, הסיבה שכל המשבר הזה בא לעולם הוא בגלל שהיא לא השכילה לעשות אפילו את המינימום שזה לבוא לשמוע אותו, להקשיב לו, לפחות לתת לו את היחס המינימלי", אומר בכיר ב'כחול לבן'.

לדברי אותו בכיר, "גם חברי הסיעה שלא מסכימים עם המאבק על הרפורמה בתחבורה ציבורית, מסכימים פה אחד שביטון צודק על הכעס שלו בעקיפת ועדת הכלכלה שאמונה על פי הכללים לפקח על עבודת משרד התחבורה. את לא מסכימה? לפחות בואי לוועדה, אל תשלחי פקידים ואל תתחבאי, תבואי לנהל דיאלוג".

"עם מעט יותר תבונה פוליטית של מיכאלי, כל המשבר הזה לא היה בא לעולם אלא היה נסגר בפגישה בארבע עיניים תוך דיאלוג מתואם ומכובד בוועדת הכלכלה, אבל כנראה שעשרה חודשים כשרה בממשלה הספיקו לה כדי לשכוח את השיממון באופוזיציה וכרגע אין הסבר אחר להתנהלות הדורסנית שלה מלבד חוסר ניסיון.

הבכיר מוסיף ותוקף, "שיהיה לה בהצלחה עם הסכינים שישלפו נגדה במפלגת העבודה רגע אחרי שהממשלה תקרוס בעיקר בגללה, והכל בגלל אגו נפוח שהיא מסרבת לבוא ולדבר".

מפלגת כחול לבן מיכאל ביטון משבר קואליציוני מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד