כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מתנות לכנסים ואירועים בלתי נשכחים

כל אחד מרגיש טוב יותר עם עצמו כשמעניקים לו מתנה אישית ויחס מיוחד, על אחת כמה וכמה כשזה קורה בכנס או אירוע מיוחד. חלוקת מתנות בכנסים ואירועים הופכת לפופולארית יותר ויותר. חלוקתן משדרגת את האירוע ותורמת להצלחתו וכמובן מוסיפה להנאתם של משתתפי הכנס ותורמת לחוויית התכנסות גדולה באופן משמעותי. ארגון רציני כולל גם רכישה של מתנות לכנסים או האירועים כדי להעצים את החוויה ולהוסיף אלמנט נוסף בעל ערך לאירוע הכולל אנשים שונים

מתנות לכנסים ואירועים בלתי נשכחים
מתנות לאירועים צילום: asher

מתנות לכנסים ואירועים – למה?

כנסים רבים נערכים בישראל בתחומים שונים ומגוונים. כמו, כנסים של אנשי מדע המתכנסים למטרות שונות, כנסי השתלמויות המיועדים לעובדים לקידום מטרה משותפת, כנסים ליצירת הנאה ומוזמנים אליהם וכן כנסים נוספים.

בכנסים אלו מקובל מאוד לחלק מתנות למוזמנים המגיעים לכנס. מהן הסיבות העומדות מאחורי מנהג זה? המטרה העיקרית היא לחשוף את המוזמנים למותג וליתרונות הייחודיים לעסק. לוגו או סלגון של החברה המוטבעים על המוצר / המתנה גם הם מקדמים מבחינה שיווקית. כמו כן ניתן להתאים את המתנה לנושא המסוים של הכנס או לעיתוי בו הוא מתקיים.

מתנות לכנסים ואירועים – דוגמאות

מעוניינים להשקיע? לשדרג את הנס או האירוע? מתלבטים איזו מתנה תקדם את המטרות שלכם? תכירו כאן כמה דוגמאות למתנות לכנסים ואירועים מבית גיל גיפט מתנות ממותגות שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

אוזניות ורמקולים

תוכלו לבחור בין סוגים שונים אוזניות, אוזניות אלחוטיות במגוון צבעים, אוזניות בלוטוס מתכת, אוזניות סיליקון במארז מיוחד ואוזניות קשת. וכן בתחום הרמקולים ישנם רמקולים שונים בשילוב בד, רמקול מעוצב בלוטוס ועוד.

בקבוקים וכוסות

מגוון עצום לבחירה: בקבוק  GYMאו בקבוק ספורט ואולי אף בקבוק פלסטיק מעוצב. ניתן לבחור בבר יין או גביע מוזהב, זוג כוסות זכוכית בעלות דופן כפולה, כוסות קפה באריזה מהודרת או זוג מאג בצורת לב. אם הלכתם על הכיוון הטרמי תוכלו לגוון בין תרמוס 2 ליטר עם כוסות או כוס טרמית בעלת דופן כפולה לבידוד.

גאדג'טים טכנולוגיים

גם כאן ניתן לבחור בין שלל אביזרים שכל אחד יאהב לקבל: דיסק אונקי, זיכרון נייד, כיס כרטיס לנייד בתוספת מעמד או רגליות לצפייה בו, כיס ניאופורן למחשב נייד, מטען נייד נצמד, מעמד לנייד, סט מטענים, סוללות הטענה שונות ועוד.

מוצרים משרדיים

גם כאן השמיים הם הגבול. תוכלו להעניק לאורחיכם מכתביית מנהלים המשלבת מחשבון, מעמדים שונים של דפי ממו המשלבים אביזרים נוספים כמו שעון, עטים ודומיהם, מעמד אטרקטיבי בצורת משאית לעטים וכרטיסי ביקור, מעמדים משרדיים מפוארים, יומן שבועי מהודר, משרדית צבעונית, מגוון עטים: עט המשלב דיסק אונקי, עט בתוספת פנס ומעמד לטלפון, עט רולר מתכתי ועוד אפשרויות רבות.

תיקים

תחת הקטגוריה 'תיקים' תוכלו למצוא תיקי גב שונים: למחשב נישא, נגד גניבות, תיקי גב נוחים במיוחד וכן תיקים אחרים: תיק ועידה, מגוון תיקים למחשב, תיק עסקים, תיק קניות, מגוון תיקי אלבד ועוד רבים אחרים.

סטים שונים

תוכלו להעניק מתנה שהיא סט מושלם, ערכה קטנטנה וקומפקטית בנושא נתון כמו סט משחקי חשיבה, סט טיסה, סט מטענים או סט פלאסק.

מתנות לכנסים ואירועים – שדר של יוקרה

לסיכום, ניתן לראות כי הענקה של מתנה בכנס או אירוע משדרגת אותו עשרת מונים. בכל כנס המשדר יוקרה חשוב להעניק לכל מוזמן מזכרת יקרת ערך מההיצע שכאן או מתחום אחר. קיימות אפשרויות רבות מתחום שונים ומגוונים למזכרות עסקיות. אנו ממליצים לכם לבדוק את האפשריות לבחור את המתאימה לכם ביותר שתהפוך את הכנס או האירוע שלכם לבלתי נשכח!

מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד