ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מסמן את העורקת

אבידר מזהיר: "סכנה ממשית לכינון ממשלה"

חשיפת המגעים הבוקר, בין יו"ר תקווה חדשה גדעון סער לסיעת הליכוד בדבר כינונה של ממשלה חלופית, מביאה את חה"כ אלי אבידר לסמן את העורקת הפוטנציאלית הבאה ולהזהיר מפני המשך קיומה של הממשלה

אבידר מזהיר: "סכנה ממשית לכינון ממשלה"
אלי אבידר צילום: ערוץ כנסת

בתגובה לפרסומים על שיחות המו"מ המתנהלות בין 'תקווה חדשה' ל'ליכוד', חבר הכנסת אלי אבידר מתריע מהפלת הממשלה ומסמן את העורקת הבאה: שרת הפנים איילת שקד שעלולה להצטרף למהלך של גדעון וסער.

"החשיפה על המגעים של 'תקווה חדשה' עם הליכוד, בנוסף לאולטימטום שמציב סער בשורה של נושאים, מצביעה על סכנה ממשית לכינון ממשלה חלופית עם הליכוד", אומר חבר הכנסת אבידר.

בדבריו הוא מתריע מעריקה נוספת, "אם סער יחצה את הרוביקון איילת שקד כבר מתחממת על הקווים ותצטרף אליו. גדעון, מצביעים ימנים ליברלים סמכו עליך שלא תחזיר את נתניהו וגם לא בדלת האחורית".

אבידר תוקף את ראשי הקואליציה ואת ח"כ גדעון סער, "אם היית נלחם באותה התשוקה על חוק הגבלת שתי קדנציות ועל חוקי הנאשם כבר היינו במצב טוב בהרבה. שוב-אנחנו שבויים באיומיי הצד השמרני בשיתוק שיעלה לנו ביוקר מול הציבור שבחר בנו״.

כזכור, באמצעות מתווך, יעקב אטרקצ׳י המקורב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, דנים בליכוד עם גדעון סער על אפשרות להקמת ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית, ממשלה בראשות הליכוד.

בשיחות כבר הגיעו לשלב התפקידים, כאשר הוצע לתקווה חדשה תיק המשפטים עבור גדעון סער ותפקידים בכירים נוספים, זאת כאשר בליכוד דורשים לקבל את תיק המשפטים לידם, כמו כן נודע ל'בחדרי חרדים' כי התפקיד שזאב אלקין שואף לקבל הוא תפקיד יו"ר הכנסת.

בתקווה חדשה אמנם מכחישים, אך זה מתחבר לאיומים של גדעון סער בימים האחרונים סביב העברת חוק יו״ש, אחרי שהוא דורש מהקואליציה לגבש רוב של כל חברי הקואליציה כולל סיעת רעמ שתתמוך בחוק, "אחרת", אמר סער אתמול, "זה אומר שהם לא רוצים בקיום הממשלה והקואליציה".

אלי אבידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד