י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התנגדה למכונית חשמלית

אימו של מאסק אומרת שהוא לא מקשיב לעצותיה

האיש העשיר בעולם לא מקשיב למה שאמא שלו אומרת. אילון מאסק, איל הטכנולוגיה ששווה 229 מיליארד דולר, והבעלים של טסלה ומתכנן להיות הבעלים של טוויטר, פחות מתחבר לעצות של אמא שלו

רכב טסלה: אילוסטרציה
רכב טסלה: אילוסטרציה צילום: pixabay

מאי, אימו של אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, אומרת שהוא לא מקשיב לעצותיה. לדבריה אין השפעה רבה מדי על תהליך קבלת ההחלטות של בנה. האשה בת ה-73 נשאלה לדעתה על רצונו של בנה אילון לקנות את טוויטר. "הוא צריך לעשות מה שהוא רוצה", אמרה בתגובה.

"אמרתי לו לא לעשות מכונית חשמלית, כמו גם לא לפתח רקטות והוא לא הקשיב לי". כשהתבקשה להבהיר האם היא מתנגדת לכך שאילון יפתח את טסלה, היא אמרה שזה לא היה כל כך המיזם העסקי עצמו אלא בהרגלי העבודה הבלתי פוסקים שלו. "הוא עובד כל כך קשה, שהוא צריך הפסקה, והוא רוצה לקחת על עצמו אנרגיה סולארית ומכוניות חשמליות ורקטות. ואני אמרתי, תבחר רק דבר אחד כדי שלא תעבוד כל כך קשה".

מועצת המנהלים של טוויטר הסכימה למכור את החברה למאסק תמורת 44 מיליארד דולר ב-25 באפריל 2022. SpaceX, חברת הלווינים של מאסק, מוערכת ב-100 מיליארד דולר לאחר סבב גיוס משקיעים בבורסה בדצמבר 2021. אילון מאסק פועל לחולל מהפכה בתחבורה הן על פני כדור הארץ, באמצעות יצרנית המכוניות החשמליות טסלה.

אילון מאסק מכונית טסלה טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד