י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קידוש השם

פרמדיק חרדי הציל חיים של איש רפואה בזמן עלייה למטוס

פרמדיקים חרדים שסייעו בהסעת חולת סרטן מלוס אנג'לס לישראל כדי להשתתף בחתונת בתה, הצילו את חייו של איש רפואה לא יהודי שקיבל דום לב פתאומי. איש הרפואה שהתמוטט הועבר לאחר מכן לבית חולים מקומי להמשך טיפול

 פרמדיק חרדי הציל חיים של איש רפואה בזמן עלייה למטוס
הטיפול באיש הרפואה שהתמוטט צילום: Yeshiva world news

לפני מספר ימים עסקנים חרדים בארה"ב, החלו לחפש ספונסרים שיספקו את המימון הדרוש להטיס הלוך חזור חולת סרטן מישראל שקיבלה טיפול בלוס אנג'לס לחתונת בתה בישראל. ארגון 'כנפי חיים', המסייע בגיוס אנשים ותרומות כדי לסייע למי שלא יכול להרשות לעצמו לנסוע, הארגון משיג לאלו הזקוקים לסיוע, טיסות, ובמיוחד למי שחולה וזקוק לכרטיסים מיוחדים במחלקת עסקים עם מקום נוסף לרופאים להצטרף אליהם לטיסה.

הארגון עזר להשיג את הכרטיסים לאם הישראלית ושלח את הפרמדיק דוד סופר, שעשה הלוך ושוב בין ארה"ב ישראל לפחות 40 פעמים מאז תחילת מגיפת הקורונה יחד עם ד"ר רועי סאלם לנסוע יחד עם המטופלת ולספק לה את הטיפול הרפואי הדרוש במטוס, כך מדווח אתר Yeshiva world news.


הפרמדיק דוד סופר

כאשר דוד וד"ר סאלם העלו אותה לטיסה, קרס לפתע רופא מלוס אנג'לס, לא יהודי, שעזר להביא את חולת הסרטן מבית החולים למטוס לאחר שקיבל דום לב. דוד וד"ר סאלם החלו מיד בפעולה, עשו החייאה עם אמצעים מצילי חיים אחרים במשך 40 דקות - כולל מכות חשמל פעמיים, עד שהדופק חזר חזרה לאיש , איש הרפואה שהתמוטט הועבר לאחר מכן לבית חולים מקומי להמשך טיפול. המתנדבים הודו מאוד לצוות אל על שעזר בהחייאה, והמטוס המשיך כמתוכנן לארץ.

פראמדיק לוס אנג'לס קידוש השם טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד