כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ביזת רוסיה

גילתה את מכונת הכביסה שלה על טנק רוסי

מלחמת אוקראינה רוסיה מספקת לנו גם מקרים הזויים, פליטה מפופאסנה הבחינה ברכוש פרטי שלה שנבזז מביתה ונלקח על גבי טנק רוסי. התמונה צולמה ברחוב במרחק חמש דקות בלבד מביתה. על הטנק היו מצעים חדשים לילדיה ושמיכה אדומה

גילתה את מכונת הכביסה שלה על טנק רוסי
קרב טנקים ברחובות מריופול צילום: צילום מסך

פליטה אוקראינית שנמצאת בבריטניה אומרת שהיא מזהה פריטים שנבזזו מביתה יושבים על גבי טנק רוסי בתמונה עדכנית שהסתובבה ברשתות החברתיות. אלינה קורניוק אמרה שהמכשיר בתמונה הוא דוד חדש שהיא תכננה להתקין לפני תחילת המלחמה. היא וילדיה עזבו את אוקראינה ב-8 באפריל ומתארחים אצל זוג בריטי בנוטינגהמשייר.

התמונה, שצולמה בסוף מאי, מראה את הטנק עובר על פני בנייני מגורים מופצצים בעיירה פופאסנה. כוחות רוסים שולטים בעיירה, באזור לוהנסק, מאז ה-8 במאי. גב' קורניוק אומרת שהתמונה צולמה ברחוב במרחק חמש דקות בלבד מביתה. כך דווח ה-BBC.

החפצים עם מכונת הכביסה על הטנק

הדברים זוהו במקור על ידי בעלה. "הוא אמר: 'האם את שמה לב למשהו מוזר בתמונה הזואת' ושאל אותי אם ראיתי את מה שהוא ראה בה", אמרה ל-BBC. מלבד הדוד, פריטים נוספים כוללים מפה מבית הקיץ של המשפחה, מצעים חדשים של דיסני לילדיה ושמיכה אדומה, היא מספרת.

המצעים שימשו כדי לכסות משהו, הוסיפה גב' קורניוק, כנראה טלוויזיה או ציוד אלקטרוני אחר, שכולם הושארו בבית כשאולצו לעזוב. אבל היא לא הופתעה ממה שקרה. "התגובה שלנו הייתה שכל מה שהם לא הרסו הם יגנבו, ציפינו שבתים בפופאסנה ייבזזו, אמרו לנו על זה פעמים רבות".

גב' קורניוק שוהה בסאות'וול, נוטינגהמשייר, עם בנותיה קריסטינה, בת 12 ואולחה, בת שמונה, במסגרת התוכנית "בתים לאוקראינה" של ממשלת בריטניה מאז שעזבה את אוקראינה. מארחיהם נחשבים בין הראשונים במדינה שנרשמו לתוכנית.

בשבוע שעבר פרסם אתר החדשות הרוסי העצמאי Mediazona דיווח המצביע על כך שכוחות רוסים שלחו הביתה 58 טונות של סחורות שנבזזו מאזורים קרובים לגבולות אוקראינה עם רוסיה ובלארוס מאז תחילת הפלישה. החבילות הכילו פריטים כמו נעלי ספורט, שימורים, טלוויזיות, צמיגי רכב ואוהלים. רוסיה לא הגיבה להאשמות על ביזה, אך גורמים רשמיים האשימו את אוקראינה בצילום סרטונים מזויפים כדי להאשים את רוסיה בביזה.

מלחמת אוקראינה רוסיה טנק מכונת כביסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד