י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חושש להפלת הממשלה

ברגע האחרון: גנץ דוחה את הטיסה להודו

שר הביטחון בני גנץ דוחה ברגע האחרון את טיסתו להודו לאחר שבאופוזיציה הבהירו כי אינם מוכנים לקזז אותו | מכחול לבן נמסר: ״הליכוד החליטו שהם אופוזיציה למדינת ישראל. הניסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון להודו הם פגיעה בביטחון המדינה"

ברגע האחרון: גנץ דוחה את הטיסה להודו
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הטיסה נדחתה: שר הביטחון בני גנץ דחה ברגע האחרון את טיסתו להודו, שם היה אמור לחתום על שורת הסכמים שיחזקו את הקשרים הביטחוניים בין ישראל להודו.

בכחול לבן האשימו את האופוזיציה כמי שניסתה לטרפד את הטיסה וסירבה לקזז את שר הביטחון. מנגד, באופוזיציה טענו כי זו המדיניות העקבית שלהם שלא לקזז שרים בכירים בממשלה. מה גם לא נגרם נזק, מלבד דחייה של הטיסה בכמה שעות.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי לשכת שר הביטחון עמלו קשות על מציאת קיזוז לגנץ ואף ניסו להציע לחברי כנסת מהאופוזיציה שיצטרפו לטיסה, על מנת להביא בפועל לקיזוז, אך ללא הצלחה.

מכחול לבן נמסר בתגובה: ״הליכוד החליטו שהם אופוזיציה למדינת ישראל. הניסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון להודו הם פגיעה בביטחון המדינה וביחסיה עם אחת מהמעצמות״

יצויין, כי הטיסה המדוברת כבר עוררה סערה בעבר, אחרי שראש הממשלה בנט ביקש לנסוע להודו על מנת להצטלם עם הנשיא ההודי, מה שהיה אמור להוביל לדחיית הטיסה של גנץ. בלשכת שר הביטחון זעמו על הטיסה של בנט והקדימו את הטיסה של גנץ. לבסוף שתי הטיסות לא יצאו לפועל בשל איבוד הרוב של הקואליציה. כעת כאמור, הטיסה נדחתה שוב בכמה שעות.

בני גנץ הליכוד הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד