ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ירד במחיאות כפיים

ליצמן נפרד בנאום אחרון: "לא עוזב את הפוליטיקה"

הח"כ המתפטר, יעקב ליצמן, עלה לפני זמן קצר לדוכן הכנסת לנאום פרידה. "אני נשאר בפוליטיקה", הכריז ליצמן, "אני נשאר כמה שצריך" | הוא ניצל את נוכחות רה"מ ותקף את הממשלה "רציתי להצביע על פיזור". בסיום דבריו, התקבל במחיאות כפיים ע"י ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה

ליצמן נפרד בנאום אחרון: "לא עוזב את הפוליטיקה"
נאום הפרידה של ליצמן צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'/דני שם טוב

רגע לפני שיעזוב את הכנסת, חבר הכנסת יעקב ליצמן עלה בפעם האחרונה אל דוכן הכנסת ונפרד בנאום מיוחד, ששעה קודם לכן הגיש את מכתב התפטרותו ליו״ר הכנסת מיקי לוי שתכנס לתוקף ביום שישי בערב.

״לפני שעה וחצי הגשתי את התפטרותי מהכנסת אחרי 23 שנים״, פתח ליצמן את נאומו וסיפר ״הייתי כשליח ציבור של רבנים, כיו"ר יהדות התורה זכיתי לטפל ב-615,000 פניות ציבור״, בפיר ליצמן כשהוא אומר לחברי הכנסת ״פניות ציבור זה הסוד של שליח ציבור בכנסת. זה היסוד של שליח ציבור לעזור לשני בכל מה שצריך״.

לנאומו הגיע במיוחד ראש הממשלה נפתלי בנט, אך ליצמן ניצח את ההזדמנות לתקוף אותו ״אני נפרד מכם, חשבתי שאזכה להצביע על החוק לפיזור הכנסת לצערי לא הלך אבל אני בטוח שהממשלה הזאת זה לא מה שצריך להיות״.

ליצמן אמר כי אמנם הוא עוזב את הכנסת אף ״אני נשאר בפוליטיקה במה שצריך לעזור״, את דבריו סיים באיחולים לחברי הכנסת שכולם באופן מרגש קנו ומחאו לו כפיים ולאחר מכן ניגשו להיפרד.

שר הביטחון בני גנץ עלה לברך: ״שמרת על תורת ישראל לאורך השנים, שצריך להגיד שהיא גם שמרה עלינו במשך שנים רבות. היית לנו הזכות לראות אותך כשליח ציבור כאן. אנחנו מצרים שאלו נסיבות סיום תפקידך. בטוח שתמשיך לשרת את עם ישראל מדינת ישראל״.

יעקב ליצמן כנסת ישראל עסקת טיעון פרידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד