י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תפילה לזיווג

המונים השתתפו במעמדות "רינה של תורה" בציון מרנא החזון איש זיע"א ובציון רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצ"ל

מעמד זעקה ותחינה נערך ע"י לומדי הכוללים 'רינה של תורה' בציון מרן החזו"א זיע"א מקום שנודע כמסוגל מאוד לתפילה על מציאת הזיווג. בראש המתפללים העתירו ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטינמן וליבם של ישראל המשגיח הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א

המונים השתתפו במעמדות "רינה של תורה" בציון מרנא החזון איש זיע"א ובציון רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצ"ל
בציון החזו"א צילום: יח"צ

בליל ערב ראש סיון, בשעת חצות לילה הזמן שנודע כמסוגל לתפילה על המשך הדורות התקיים מעמד זעקה ותחינה לישועה וזווג הגון ע"י לומדי הכוללים 'רינה של תורה' בציון מרן החזו"א זיע"א מקום שנודע כמסוגל מאוד לתפילה על מציאת הזווג. בראש המתפללים העתירו בתחנונים ראש הישיבה מרן הגאון רבי שרגא שטינמן וליבם של ישראל מרן המשגיח הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א.

מעמד התפילה התקיים אחר סדר לימוד ג' שעות בעיון וברציפות בהיכל כולל 'רינה של תורה' בני ברק ע"מ לעורר זכות, כפי שהנהיג רשכבה"ג מרן רבינו שר התורה זללה"ה ועד סוף ימיו כאשר נר א' טרם יכבה, עמד בעצמו בראשות מעמדות התפילה לחלות פני מלך.

במעמד נאמרו פרקי תהלים המיוחדים כפי שתיקן מרן זללה"ה אותיות זווג וילד ואותיות השמות מפרק קיט, קודם יג מידות ניגש מרן המשגיח סמוך לציון הקדוש ועורר את כל הקהל  במעלת הזמן והמקום הקדוש לאחריהם נאמרה תפילת השלה בבכי וזעקה בבקשה על נפש צאצאינו ועל זיווגם בקרוב.

בהכרעת רבותינו נוכח צרתם של ישראל וציפייתם לישועה, נוסף השנה לראשונה באופן נדיר מעמד מיוחד לביטול עין הרע, כסדר הנזכר בכתבי קדמונים זיע"א, המעמד התקיים על ציונו של מרן רבינו הגדול ראש הישיבה זללה"ה שעורר כל ימיו לתקן את הדבר הזה שמעכב רוב טובה בפרט במקרים של מעוכבי זיווג ר"ל.

ברגש ובדמעות של המוני עמלי התורה שגדשו את בית החיים, עלתה שוועת המבקשים והמצפים מאלפי ישראל מכל קצוות ארץ מהם אלפים שהצטרפו דרך השידור החי הטלפוני, כאשר כל השמות הוזכרו במתון ובכוונת הלב.

ברגשי התעלות וברוממות רוח של שליחות אמת למען המצפים לישועה מתוך תקווה נאמנה כי תקדמנו ברכת טוב של ישועה ורחמים, הסתיים המעמד הנרגש לישועת המצפים להקמת בית בישראל אשר בוודאי ישמעו ויתבשרו בשורות טובות בקרוב אכי"ר.

צפו בגלריה >>>

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד