כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פועל מול ליברמן

אורבך במסר לממשלה: "אסור להתקפל בפני הסחטנות"

בעקבות הדרישות מצד חלק מחברי הכנסת הערבים, יו"ר סיעת 'ימינה' קורא לממשלה לא להיכנע ל"סטחנות הבלתי נגמרת" ואומר כי חוק התקנות ביו"ש שנדחה כמה פעמים חייב לעבור | במקביל, הוא פועל מול שר האוצר ליברמן לצמצום הגזרות שהוא מתכנן על המגזר החרדי

אורבך במסר לממשלה: "אסור להתקפל בפני הסחטנות"
ניר אורבך צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת ניר אורבך ממשיך להתלבט לגבי הישארות בקואליציה והיום (רביעי) הוא מעביר מסר חד לממשלה, בעקבות הדרישות שמציבים כמה חברי כנסת ערבים בתמורה לתמיכה בחוקים והצבעות.

עוד לפני השבעת הממשלה יו"ר סיעת 'ימינה' מסומן כמי שיפילה, אך לאחרונה ביתר שאת עקב פרישתו של ראש הסגל של רה"מ בנט, טל גן צבי, שאורבך היה קרוב אליו. כעת, הוא מפרסם מסר לממשלה לקראת ההצבעה על חוק התקנות ביהודה ושומרון, חוק שעשוי להכריע את עתידה של בקואליציה.

"‏אסור לממשלת ישראל להתקפל בפני הסחטנות הבלתי נגמרת של חלק מחברי הכנסת הערבים", הוא צייץ בטוויטר, ונקב בין היתר בשמה של חברת הכנסת זועבי מ'מרצ', שפרשה מהקואליציה וחזרה. לדבריו, חוק התקנות שמביא השר סער חייב לעבור: "זכותנו לפעול בהתיישבות לא מוצבת בסימן שאלה וכך זה יימשך", כך כתב.

בתוך כך, אורבך פועל מול שר האוצר אביגדור ליברמן לכל הפחות לצמצום הגזרות שהוא מתכנן בחוק ההסדרים הקרוב. הוא נפגש איתו שלשום בשעות אחר הצהריים בחדרו של יו"ר 'ישראל ביתנו' במשכן, והשניים סיכמו לשוחח גם בהמשך.

אביגודר ליברמן ניר אורבך ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד