י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הפעם קרה נס: תינוק נשכח ברכב וחולץ

הנה סיפור שכמעט הסתיים כמו באירועים הטרגיים בשבוע האחרון: עובר אורח הבחין בתינוק בתוך רכב חונה והזעיק מתנדבים שיחלצו אותו • והאב? הוא עזב לפני הגעת המשטרה

תמונת ארכיון. צילום: דוד מחפוד, חדשות 24
תמונת ארכיון. צילום: דוד מחפוד, חדשות 24



בשעות הצהרים, השתרך פקק קטן ברחוב דוד ילין בשכונת זכרון משה בירושלים. נהגת שניסתה לחנות את רכבה, התנגשה קלות ברכב חונה, פגעה בו, והצילה את חייו של תינוק כבן שנה.

מה הקשר? עובר אורח שהבחין בהתנגשות, הביט לרגע לתוך הרכב, והבחין בפעוט שנם את שנתו בתוך סלקל.

אנשיל בעק, מתנדב 'איחוד הצלה' שהמתין לשיחרור הפקק, יצא מיד מרכבו, ודיווח במירס המבצעי על ילד לכוד בתוך רכב, כאשר לא ברור האם ישן או מחוסר הכרה. מוקד איחוד הצלה הזניק מיידית משטרה.

בעק שליבו נחמץ, לא בזבז זמן, ובסיוע ערכת פריצת רכב של 'ידידים', הצליח לפתוח את דלת המכונית במיומנות, וחילץ את הפעוט. הוא בדק את הפעוט שהחל לבכות לאחר שהתעורר משנתו, ומבדיקה ראשונית לא הסתמנה שום פגיעה ב"ה.

אנשי בק חובש 'איחוד הצלה' סיפר ל'בחדרי חרדים': "נתקלתי ברכב נעול בו שהה פעוט ישן, חילצתי בצורה זהירה ובטוחה את הפעוט מהרכב ובאותה עת תוך כדי ההמולה הגיע אביו ולקח אותו מהמקום, הפעוט היה בהכרה ולמרבה הנס נמנע אסון".

בארגון 'איחוד הצלה' שבים וקוראים להורים ולמבוגרים בפרט בעונת הקיץ להימנע מהשארת פעוטות וילדים בכלי רכב ללא השגחה אפילו לרגע קט, ומזכירים כי למרבה הצער מקרים מעין אלו הסתיימו באסונות בתקופה האחרונה.

לאחר זמן קצר, עוד בטרם הגיעה המשטרה למקום, הופיע האב, לקח את בנו הפעוט, ועזב את המקום.

הרכב שנותר במקום שייך לחברה, אך המשטרה השיגה את פרטי האב והיא מנסה לאתרו. נפתחה חקירה.

צילום: מ.ב.



חולץ תינוק נשכח בתוך רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד