י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ירי בלתי פוסק

שוב ירי המוני: ארבעה אנשים נהרגו במרכז רפואי

חמוש שנשא רובה ואקדח, הרג ארבעה אנשים אמש בבניין רפואי באוקלהומה ארה"ב בקמפוס של בית חולים. הירי האחרון מצטרף לסדרה של מקרי ירי המוניים ברחבי ארצות הברית בשבועות האחרונים. היורה נהרג במהלך האירוע

שוב ירי המוני: ארבעה אנשים נהרגו במרכז רפואי
שוטר בזירה באוקלהומה צילום: צילום מסך

מבול אלימות נשק ברחבי ארצות הברית לא נגמר: לאחר שבשבוע שעבר נהרגו 19 ילדים ושתי מורות בבית ספר יסודי בטקסס על ידי חמוש בן 18 עם רובה חצי אוטומטי AR-15, בנוסף נהרגו עוד 30 אנשים בסוף השבוע האחרון. רק אתמול (רביעי) נהרגו ארבעה אנשים במקרי ירי במרכז רפואי באוקלהומה ארה"ב.

סגן מפקד משטרת טולסה, אריק דלגליש, אישר את מספר ההרוגים וציין כי היורה מת, ככל הנראה ירה בעצמו. לא ברור מה גרם למסע הירי בטולסה שבאוקלהומה", אמר דלגליש. "המשטרה הגיעה לקריאת החירום כשלוש דקות לאחר שהמשטרה קיבלה את הדיווח בשעה 16:52 ויצרו קשר עם החמוש כחמש דקות לאחר מכן, בשעה 17:01" אמר דלגליש.

מאז ינואר, היו 12 מקרי ירי שבהם נהרגו ארבעה אנשים או יותר בפעם אחת, על פי מסד הנתונים של הרג המוני של סוכנות הידיעות AP/USA TODAY מקרי הירי הותירו 76 הרוגים, כולל 31 מבוגרים וילדים בבאפלו ובטקסס, כך נכתב במאגר הנתונים. מניין ההרוגים אינו כולל את החשודים בירי.

אוקלהומה טקסס טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד