י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בקרוב

מהפכה בהשכלה הגבוהה: מסלול בוטיק לאקדמאים מובילים במגזר החרדי

בוגרי אוניברסיטת תל אביב הם המבוקשים ביותר בשוק העבודה ונחטפים על ידי ציבור המעסיקים מכל ענפי התעסוקה השונים • בתוכנית 'מובילים' גיבשו מסלול השתלבות מיוחד עבור בני ובנות המגזר החרדי, שיהנו ממיטב היתרונות אותם מעניקה האוניברסיטה המובילה בישראל במגוון רחב מאוד של מגמות • יום פתוח יתקיים בקרוב, מהרו לשריין מקומכם

מהפכה בהשכלה הגבוהה: מסלול בוטיק לאקדמאים מובילים במגזר החרדי
תוכנית לחרדים צילום: פיקסביי

אם הנכם בוגרי תואר ראשון, ככל הנראה כבר עשיתם קילומטראז' בעולם התעסוקה, ואתם בוודאי מודעים למשמעות של התעודה שבידיכם ולמעמד המוסד האקדמי שבו למדתם לתואר. אין ספק כי ההבדלים המשמעותיים ביניהם מוכרים לכם מניסיון אישי בראיונות עבודה.

בכל שנותיה של אוניברסיטת תל אביב ועד היום היא הייתה ועודנה הבחירה הראשונה של כל סטודנט בישראל, וזאת לא לחינם. בוגרי אוניברסיטת תל אביב - במגוון הפקולטות השונות - נחטפים על ידי ציבור המעסיקים מכל ענפי התעסוקה השונים, בעוד הוותיקים שבהם תופסים מקום של כבוד בכל תחומי החיים בישראל וברחבי העולם.

זה לא סוד שלשמם של בוגרי אוניברסיטת תל אביב יצא מוניטין ותהילה בינלאומיים, ודעתם נחשבת ומשפיעה בזירות החשובות: המדינית, הביטחונית, המשפטית והרפואית בישראל ובעולם.

כעת, כשבידיכם כבר תואר ראשון, נפתחת לכם ההזדמנות להתקדם לתואר שני במוסד האקדמי המוביל והנחשב בישראל – אוניברסיטת תל אביב – דבר שעשוי לפתוח לכם דלתות בקלות ובמהירות לארגונים ולקונצרנים הנחשקים בישראל ובעולם, ולסלול עבורכם את הדרך להשתלב בתפקידי ניהול בכירים ובתנאי שכר מהגבוהים ביותר.

התואר השני באוניברסיטה מיועד לאנשים עובדים וניתן לשלב אותו בקלות עם העבודה. ישנם חוגים שבהם התואר נמשך לאורך שנה או שנתיים, ובחלק מהמסלולים ניתן לעשות זאת גם בצורה היברדית: חלק בזום וחלק בהגעה פיזית לאוניברסיטה.

בתואר השני ניתן לבחור אחד משני מסלולים עיקריים: תואר שני עיוני או תואר שני מחקרי - שממנו ניתן להמשיך לדוקטורט.

כבוגרי החינוך החרדי הנכם זכאים לקבל מעטפת תומכת מתוכנית "מובילים" – תוכנית הבוטיק הטובה ביותר בישראל לבוגרי החינוך החרדי. התוכנית תומכת באופן אקדמי בסטודנט בשיעורי עזר פרטניים, מסייעת בעבודות, נותנת סיוע רגשי, תמיכה כלכלית ומלגות, ויוצרת קהילה תומכת לסטודנטים עם ערכים תרבותיים וחברתיים מיוחדים. כמו כן נהנים בוגרי התוכנית גם מסיוע בהשמה לעבודה.

ניתן לבחור מבין מסלולי התארים רבים: תואר שני בסיעוד, משפטים, פילוסופיה, חינוך, אדריכלות, תקשורת, סכסוך וגישור, מנהל עסקים ועוד מגמות רבות. 

מנהלת התוכנית, גליה גבעולי: "הליווי האישי במהלך הלימודים משמעותי מאוד. למשל כשלומדים ניהול ציבורי, עבודה סוציאלית משפטים או כלכלה, אלו לימודים שמצריכים פעמים רבות שיעורי עזר כדי להצליח בלימודים, וזו עזרה שבוגרי החינוך החרדי מקבלים מאתנו לאורך כל הדרך, עד לסיום הלימודים בהצלחה. בנוסף אנו מעמידים לרשות בוגרי החינוך החרדי סיוע של דוקטורנטים בכתיבת עבודות, כולל כתיבת עבודת תזה למי שבחר במסלול לימודים הכולל תזה".

אז אם אתם בעלי תואר ראשון ורוצים להתקדם בקריירה, לעלות בשכר, באקדמיה ובכלל בחיים, זה הזמן שלכם להשתתף ביום פתוח ב-ZOOM ללימודי תואר שני באוניברסיטת תל אביב, שיתקיים ביום רביעי ט"ז בסיון תשפ"ב, 15.06, בשעה 20:00, ולהשתלב בתפקידים הבכירים במשק.

השאירו פרטים להרשמה ומידע אודות המסלולים והיום הפתוח>>>

אוניברסיטת תל אביב עבודה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד