כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אסור לכם לפספס

נדיר: גדולי הדור יעתירו בעת פתיחת ארון הקודש בשבועות

אסור לכם לפספס את התפילה הזו: צדיקי הדור יעתירו בעדכם בזמן המסוגל של השנה ויקרעו שערי שמים בעבורכם • עשו זאת כעת והבטיחו לעצמכם ששימכם יוזכר שם בתפילה הנוראה וההיסטורית הזו

נדיר: גדולי הדור יעתירו בעת פתיחת ארון הקודש בשבועות
הגר"ש גלאי צילום: מתוך הסרטון

רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א, ועימו מרן פוסק הדור רבי משה שטרנבוך שליט"א, ומרנן הגאונים רבי שמעון בעדני שליט"א, כ"ק האדמו"ר מראחמסטריווקא שליט"א ועמוד התפילה רבי שמעון גלאי שליט"א, יעתירו בעת פתיחת ההיכל בחג השבועות הקרוב, על תורמי 'קופת העיר' למילוי כל משאלותיהם לטובה ולברכה, להחלימם לרפאותם להחזיקם ולהחיותם.

לחצו כאן כדי ששמכם יוזכר בתפילה ההיסטורית>>>

התפילה המיוחדת מתקיימת רק אחת לשנה, ביום חג השבועות זמן מתן תורתנו, בזמן המסוגל ביותר במשך השנה, בעת פתיחת ההיכל ואמירת י"ג מידות של רחמים, כנודע וכמפורסם, שעת הרצון המיוחדת בעת פתיחת ההיכל, שהיא עת ששערי השמים נפתחים, ובפרט בימים הטובים שמתחננים בי"ג מידות של רחמים, ומוסיפים תפילת 'מלא משאלות ליבי לטובה'.

בחג השבועות הבעל"ט, תתקיים ההזדמנות השנתית והמיוחדת הזו, בה יזכו התורמים ל'קופת העיר' כי בעת פתיחת ההיכל ממש, אחר אמירת הי"ג מידות של רחמים יעתירו גדולי הדור רשכבה"ג רבינו מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א, ועימו הגאונים הגדולים רבי משה שטרנבוך שליט"א, רבי שמעון בעדני שליט"א, כ"ק האדמו"ר מראחמסטריווקא שליט"א ועמוד התפילה רבי שמעון גלאי שליט"א, על שמותיהם ובקשותיהם למילוי כל משאלותיהם לטובה ולברכה.

בשונה מהנהוג בקביעות ב'קופת העיר' להכניס בכל יום ויום את שמות התורמים לזכות לברכתם של גדולי ומאורי הדור שליט"א, באיזה זמן שהוא, הרי התורמים ומשתתפים במגבית חג השבועות תשפ"ב, יזכו לתפילת גדולי הדור שתתקיים דווקא בהיכל בית מדרשם, כשארון הקודש פתוח אחר אמירת י"ג מידות של רחמים.

על פי ההוראות שנתקבלו בבתי מדרשם של גדולי ומאורי הדור שליט"א, עקב העומס הצפוי וקוצר הזמן, לא ניתן יהיה בזמן פתיחת ההיכל להעביר שמות באופן עצמאי, אלא השמות שיוזכרו הם רק אלו שיגיעו למוקד 'קופת העיר' מבעוד מועד, כשכל התרומות שיגיעו ממגבית שבועות, יסייעו להצלתם של אלפי משפחות תלמידי חכמים ע"י 'קופת העיר', להיכנס אל היו"ט כראוי, בלי בושת פנים.

הקליקו כאן ועכשיו ותזכו שצדיקי הדור יעתירו בעדכם בשעת פתיחת ארון הקודש בחג השבועות. תרמו כעת למשפחות שנמצאות על סף קריסה ותזכו לישועות כבירות למעלה מדרך הטבע בחג הקרוב בשעת התפילה הנוראה הזו בזמן המסוגל ביותר של פתיחת הארון. אסור לכם לפספס את ההזדמנות.

לחצו כאן כדי ששמכם יוזכר בתפילה ההיסטורית>>>

קופת העיר חג שבועות הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד