י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"פיקוח נפש"

הרבנים קראו: "חובה לזעוק בחג השבועות נגד הממשלה"

קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש' יצא היום בקריאה לעם ישראל לפיה יש "חובה לזעוק בחג השבועות נגד הממשלה המסוכנת לעם ישראל". "ערביי ישראל מתחמשים ומתכוננים ליום פקודה ומדברים מפורשות על התקוממות ש"שומר החומות" תהיה משחק ילדים לעומתו"

תפילה: אילוסטרציה
תפילה: אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש' המונה למעלה מ-400 רבנים, יצא בקריאה לעם ישראל לפיה יש "חובה לזעוק בחג השבועות נגד הממשלה המסוכנת לעם ישראל".

במכתב הסבירו הרבנים כי "ככל שעובר הזמן מאז כינון ממשלת בנט-לפיד-עבאס, נוכחים כבר כולם, גם הציבור הכללי וגם התקשורת, שכבר נאלצת לומר זאת בעצמה בפה מלא: לממשלה הזאת יש רק קו אחד שמנחה אותה - להמשיך להישאר בשלטון עוד יום ועוד יום, ותו לא".

"לא מעניין אותם לא בטחון ישראל ולא ארץ ישראל, לא רווחתם הגשמית של תושבי ישראל, ואפילו לא סכנות נוראות המרחפות על כולנו, כפי שחוזרים ומזהירים גורמי הבטחון, כל אלו נדחקים לשוליים או זוכים להתעלמות גמורה", הוסבר במכתב הפנייה.

לדברי הרבנים החתומים על המכתב, "ערביי ישראל מתחמשים ומתכוננים ליום פקודה ומדברים מפורשות על התקוממות ש"שומר החומות" תהיה משחק ילדים לעומתו, ח"ו; פיגועי אבנים על אוטובוסים ועל רכבים יהודיים הפכו לדבר שבשגרת היומיום; חמאס דורש ומקבל עוד ועוד על-ידי נציגיו בתוך ממשלת ישראל, ובינתיים משתקם ומתעצם צבאית ברמות שלא הכרנו; איראן עומדת לחתום על הסכם עם המעצמות ולהפוך למדינה גרעינית רח"ל".

במכתב ישנה התייחסות גם לפרסומים אודות התכניות המתקדמות להקמת מדינה פלסטינית: "אבו-מאזן ואנשיו כבר השלימו תוכנית בינלאומית של הכרזה על מדינת פלסטין שבירתה ירושלים; כל אלו כלל לא מעניינים את שלישיית השליטים, בנט-לפיד-עבאס, הם עסוקים רק בריצוי כל אחד ואחת מ-60 חברי הקואליציה, שכל אחת יקבל את ליטרת הבשר שלו ולא יפיל את הממשלה, בינתיים. על-הדרך פוגעים בכל קודשי ישראל, ומעבירים מיליארדים לאיסלאם ומאות תקנים ל'אימאמים' מסיתים ומסוכנים. פשיטת רגל גמורה".

עם זאת, לדברי הרבנים הקמת הממשלה הנוכחית "היא רק הסימפטום והתוצאה", אולם "שורש הצרה הוא מהנסיגות והויתורים של הממשלות הקודמות, ומההסכמה התיאורטית ל"שתי מדינות לשני עמים". זהו הפתח שבעקבותיו, כפי שנאמר בהלכה המפורסמת בשולחן ערוך, הלכה שאין עליה חולקים - "משם תהא הארץ נוחה ליכבש בפניהם"".

ולכן, מציינים הרבנים, "אנו בקונגרס הרבנים "פיקוח-נפש" שבים וזועקים את הכרזת התורה - "הירא ורך הלבב יילך וישוב לביתו", בנט חייב להתפטר ולפרק את הממשלה הרעה כאן ועכשיו עוד לפני חג מתן תורה. עם ישראל צריך ממשלה שתפעל על-פי דרך התורה, אפס ויתורים ומתנות לאויבים, כפי שהתורה קובעת שחייבים להפיל פחד על כל אויבי ישראל כך שלא יבואו כלל להגשים את זממם הרע, והכרזה תקיפה שכל ארץ ישראל שייכת לעם ישראל על-פי תורת ישראל".

כזכור, לפני כחודש שלחו רבני הקונגרס מכתב לחברי הממשלה ובו הם ציינו כי יש עליהם חובה גמורה לפרק את הממשלה "משום מסוכנותה לעם ישראל וארץ ישראל".

רבנים פיקוח נפש איראן ערביי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד