ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
כל הפרטים

דיווח: משמרות המהפכה חיסלו בכיר איראני מ'כוח קודס'

אתר אופוזיציה איראני דיווח כי עלי איסמעיל זאדה, בכיר ביחידת כוח קודס 840 שבה היה חבר גם חסן סיאד חודאי שחוסל בטהראן, חוסל על ידי משמרות המהפכה בחשד שהדליף מידע שהוביל לחיסול חודאי

אנשי משמרות המהפכה בהפגנת תמיכה בישראל
אנשי משמרות המהפכה בהפגנת תמיכה בישראל צילום: צילום מסך

שיתף פעולה עם ישראל או התאבדות בשל נסיבות "פסיכולוגיות"? אתר האופוזיציה האיראני "איראן אינטרנשיונל" דיווח הערב (יום חמישי) כי ב-30 במאי עלי איסמעיל זאדה, מפקד בכיר ביחידה 840 של כוח קודס של משמרות המהפכה, נפל מגג ביתו באזור כראג' שבצפון איראן, פונה לבית החולים "שאהיד מאדאני" שבצפון הרפובליקה האסלאמית, ושם נקבע מותו.

לפי הדיווח, בכירי משמרות המהפכה הודיעו למשפחתו של אסמעיל כי הוא החליט לסיים את חייו בשל "בעיות פסיכולוגיות" והותיר אחריו מכתב.

אלא שלפי אותם מקורות, שזהותם לא נמסרה, אסמעיל זאדה לא התאבד - אלא נרצח. לאחר החיסול של חסן סיאד ח'ודאיארי בלב טהראן, במשמרות המהפכה חיפשו מהיכן דלף המידע על אותו קצין ולאחר בדיקה החליטו להרוג את אסמעיל זאדה ולביים את התאבדותו.

כזכור, חסן סיאד ח'ודאיארי נורה למוות מחוץ לביתו ברחוב מגורים שקט בטהרן, כאשר שני חמושים רכובים על אופנועים התקרבו למכוניתו וירו חמישה כדורים לתוכו, כך על פי כלי תקשורת במדינה. איראן האשימה את ישראל בחיסול.

 

 

משמרות המהפכה התאבדות חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד