י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר גזירות השר הנדל

איבדו את המונופול: ראש הישיבה הקים וועדה לכשרות הטלפונים

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הקים גוף חלופי לוועדת הרבנים לענייני תקשורת. "אחרי שהרבנים הגיעו להבנה שאין ברצונם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת לדאוג לצרכי הקהילות והציבור לפי דעתם והנחייתם של גדולי ישראל", בכך ועדת הרבנים הוותיקה מאבדת את המונופול במגזר 

איבדו את המונופול: ראש הישיבה הקים וועדה לכשרות הטלפונים
הגרי"ג אדלשטיין לצד הגרב"ד דיסקין מהוועדה צילום: שוקי לרר

ועד בני תורה לכשרות הטלפונים שהקים ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מגיע לקראת פתרון מעשי בנוגע לפיקוח על הטלפונים הכשרים שידאגו לכלל הציבור החרדי מה שבעצם מאבד את המונפול על ועדת הרבנים הוותיקה לענייני תקשורת ששלטה בשוק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחודש אדר האחרון כינס ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין את הגרב"ד דיסקין ראש ישיבת 'ארחות תורה' ועוד מספר רבנים ויסד את "ועד בני תורה למען כשרות הטלפונים" שהחלו לפעול מול שר התקשורת יועז הנדל ומול "ועדת הרבנים לעניני תקשורת" הקיימת עד היום.

הרבנים פעלו בראש ובראשונה לנסות ולהגיע להסכמות מול ועדת הרבנים לעניני תקשורת בכדי לדאוג לציבור לתקשורת נקיה וכשרה תוך דאגה מלאה לכל צרכי הציבור, אך לאחר מאמצים רבים הגיעו הרבנים להבנה כי עדיין אין ברצונם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת לדאוג לצרכי הקהילות והציבור לפי דעתם והנחייתם של גדולי ישראל.

לאור זאת הוחלט על ידי ראש הישיבה להקים גוף הפועל שידאג לכל הציבור החרדי שומרי התורה והמצוות המעוניינים בתקשורת כשרה ונקייה, וביום בו תיכנס לתוקף גזירת השר הנדל הציבור כולו יפעל על פי גוף זה ויקבל תקשורת כשרה ומהודרת כפי הוראת גדולי ישראל ותחת הנחייתם.

הבוקר (שישי) בעיתון 'יתד נאמן' התפרסמו הוראות לציבור להמשיך לעקוב אחר הנחיות הגוף הפועל שידאג לתקשורת כשרה ונקייה גם לאחר גזירות השר הנדל.

הגוף פועל תחת הנחיותיו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין וכל גדולי ישראל שליט"א, וכל הציבור החרדי וכל קהילותיו עתיד להתאגד תחת הגוף הפועל. כמו כן הגוף הפועל ימשיך במקביל לפעול בכל הערוצים המשפטיים לבטל את גזירת השר הנדל ומברכת כל גורם שיצליח לעשות זאת.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת הרב גרשון אדלשטיין יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד