י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פותח בקמפיין בחירות?

בנט מסכם שנה: ביבי מכונת רעל; עבאס מנהיג

לרגל מלאת שנה לשבת נפתלי בנט על כס ראש הממשלה, הוא פונה באגרת מיוחדת לכלל אזרחי ישראל ומבקש מהם גיבוי ותמיכה למהלכיו הפוליטיים, לצד קריאה לצאת נגד חברי האופוזיציה התוקפים אותו ללא הרף | האגרת המלאה

בנט מסכם שנה: ביבי מכונת רעל; עבאס מנהיג
נפתלי בנט צילום: Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה נפתלי בנט משגר איגרת מיוחדת לאזרחי המדינה, בה הוא מסכם שנה על כסא רה"מ, ומסביר פעם נוספת את המהלך שלו להביא להקמת ממשלה, שוב, בנימוק כי הוא בא למנוע בחירות נוספות. תוך שהוא מביע חרטה על ההתחייבויות שלו ערב הבחירות לפיהן הוא פוסל ישיבה עם רע״מ ויאיר לפיד. לדבריו כעת, לא היה נכון לפסול ישיבה עם מפלגות השמאל.

באגירת הוא קורא לתומכי הממשלה לצאת ולתמוך בה, בהפגנות תמיכה וברשתות החברתיות מול מה שהוא מכנה מכונת רעל של בצלאל סמוטריץ׳ ואיתמר בן גביר. הוא אף מצרף סרטון של הביקורת מהגוש הימני נגדו.

"בימים אלו, כמעט שנה אחרי, אנחנו, אזרחי ישראל כולם, עומדים שוב בפני צומת דרכים היסטורי: להמשיך קדימה עם מדינה מתפקדת או להידרדר אחורה לכאוס, לשנאה פנימית, לחולשה חיצונית ולשעבוד המדינה לצורכי איש אחד. על המגרש כרגע פועל רק צד אחד - מכונת רעל רועשת וקטלנית של בן גביר, עודה, נתניהו וסמוטריץ', שמפעילה אלימות, סחטנות ומסה של פייק ניוז", כותב ראש הממשלה באיגרת.

בנט מתייחס לממשלה ללא החרדים, "המגזר החרדי למשל, לצערי אינו מיוצג בממשלה ע"י סיעותיהם בעיקר בגלל בחירה צינית ומכוונת של נציגיו הפוליטיים", הוא מגלגל את האחריות, "זו בחירה מודעת שלהם שלא להצטרף לממשלה. זו הדרה עצמית. מכל מקום, כראש הממשלה אמשיך לדאוג לכל הציבור, כולל קבוצות שלא בחרו במפלגות הקואליציה".

ראש הממשלה מכנה בנוסף, את יו״ר רע״מ מנסור עבאס כמנהיג, "עבאס מתגלה כמנהיג פוליטי אמיץ שמנסה להביא את החברה הערבית למקום טוב יותר. לראשונה, מנהיג ערבי שמכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי". הוא עוקץ "בעניין מנסור, מגיע דווקא קרדיט למר נתניהו. הוא אמר לי, כנראה בצדק: "מנסור מנהיג אמיץ. צריך לחזק אותו ולשתף איתו פעולה". "אני מסכים" חתם בנט.

עוד מתייחס בנט למצב הפוליטי שלו מול מגזר הציונות הדתית, "פוליטיקה של זהויות הוא דבר רע", כותב, "אם אתה במחנה אחר, אתה אויב. אתה רע. ללא קשר לפעולותיך. אם אתה נולד עם צבע עור לבן, אוטומטית אתה מוגדר פריבילג, תוקף. אם נולדת שחור, אוטומטית אתה מוגדר קורבן. מהותך נקבעת לא על פי דעותיך, אישיותך או פעולותיך, אלא על פי הקבוצה אליה אתה משתייך".

"לפי פוליטיקה של זהויות, למשל, גם אם ממשלה פועלת בצורה נכונה. פוליטיקה של זהויות היא דבר איום ונורא. זה מה שעלול לפרק את המדינה שלנו. נכון, הייתי שמח לו הממשלה שהקמנו הייתה כוללת גם מפלגות נוספות המייצגות ציבורים נוספים".

מטרת האיגרת היא קריאה לתומכי הממשלה להביע תמיכה פומבית בממשלה: "אילו הרוב הדומם ששמח מממשלה רגועה ומתפקדת, אכן דומם ולוקח הכל כמובן מאליו. אם איננו רוצים להידרדר אחורה - על כולנו לפעול. איגרת זו היא הקריאה לפעולה". כתב.

מטרת האיגרת החריגה הוא המצב הפוליטי הנוכחי, לפיו ייתכן וישראל תצא שוב לבחירות, בנט מנסה לגייס תמיכה שתגבה את המהלכים שלו שיחזיקו את הממשלה, "שוב כולנו עומדים בפני רגע גורלי - המשך תפקוד המדינה או חזרה לתוהו ובוהו. כתבתי לכם כאן מעומק לבי כדי לבקש מכם, ומחבריי לקואליציה, לפעול", כך ראש הממשלה.

הליכוד מסר בתגובה לאגרת רה"מ: השקרים של בנט לא יכולים להסתיר את העובדה שהוא העביר את השליטה במדינה למנסור עבאס, אחמד טיבי ולחבריהם תומכי הטרור. מחירי הדלק, המזון והדיור שוברים שיאים, בנט ולפיד לא עושים כלום, חוץ מלשלם מדי שבוע מליארדים לרע״מ, המשותפת וזועבי - רק כדי להמשיך לשבת על הכיסא. אזרחי ישראל היקרים, נעשה הכל כדי להפיל את ממשלת החולשה והמחדל , ולהקים בהקדם ממשלה ציונית חזקה, שתדאג לביטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל.

להלן האגרת המלאה:

"לפני כשנה מדינת ישראל הגיעה לאחד מרגעי השפל הקשים שידעה.

כאוס, סחרור בחירות אינסופי, שיתוק ממשלתי, הערים לוד ועכו בוערות אל מול ממשלה נבוכה ומסוכסכת, סגידה לאיש אחד ושעבוד האנרגיה של המדינה לצרכיו המשפטיים, חולשה נוראה מול אויב רצחני שיורה טילים על ירושלים.

עמדנו ימים אחדים לפני הליכה למערכת בחירות חמישית שהייתה מפרקת את המדינה, ואז קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר והציונית ביותר בחיי: להקים ממשלת הצלה לאומית כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהחזירה לתפקוד. לחבור לאנשים עם דעות שונות מאד משלי על מנת להציל את המדינה. ידעתי שמכונת רעל עצומת ממדים תופנה נגדי, ולקחתי על עצמי להיות המגן האנושי של מדינת ישראל.

יחד עם חבריי בממשלה, החזרנו את ישראל לתפקוד ולצמיחה. בימים אלו, כמעט שנה אחרי, אנחנו, אזרחי ישראל כולם, עומדים שוב בפני צומת דרכים היסטורית: להמשיך קדימה עם מדינה מתפקדת או להידרדר אחורה לכאוס, לשנאה פנימית, לחולשה חיצונית ולשעבוד המדינה לצרכי איש אחד.
על המגרש כרגע פועל רק צד אחד - מכונת רעל רועשת וקטלנית של בן גביר, עודה, נתניהו וסמוטריץ', שמפעילה אלימות, סחטנות ומסה של 'פייק ניוז', ואילו הרוב הדומם ששמח מממשלה רגועה ומתפקדת, אכן דומם ולוקח הכל כמובן מאליו.

אם איננו רוצים להידרדר אחורה - על כולנו לפעול. איגרת זו היא הקריאה לפעולה״.

נפתלי בנט איתמר בן גביר ביבי נתניהו מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד