כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

סקר TGI: ירידה לרדיו 'קול חי' • נסיגה ל'ישראל היום'

רדיו 'קול חי' יורד ל-4.4 אחוזי חשיפה • 'קול ברמה' עולה ל-5.6 • נסיגה ראשונה ל'ישראל היום' - משתווה ל'ידיעות אחרונות' • 'מעריב' מתרסק ב-40% • 'גלובס' מזנק

צילום: מנדי אור
צילום: מנדי אור



החציון הראשון של 2013 מתאפיין בירידה בחשיפה הכללית של הציבור לעיתונות המודפסת, ונסיגה ראשונה ל'ישראל היום'. באשר לנתוני הרדיו רדיו 'קול חי' ממשיך לרדת למרות מאמצי הייעול ושינויים בהנהלה.

היום (א') מתפרסמים נתוני סקר ה-TGI הכוללים נתונים לחציון האחרון, לרדיו ולעיתונות הכתובה הכללית.

תחנות הרדיו - האזוריות והארציות כאחד - סופגות ירידות. עם כי מספר תחנות רשמו עליה בהאזנה: רדיו דרום, רדיו ללא הפסקה ורשת ג'.

כך גם קול ברמה עולה ל-5.6 אחוזי האזנה לעומת 5.2 אחוז בחצי השני של 2012.

'קול חי' רושם ירידה למרות מאמצי הייעול, רושם ירידה - מ-5.6 אחוז בחצי השני של 2012 ל-4.4 אחוז בחצי הראשון של 2013.

רדיו ללא הפסקה היא התחנה האזורית המואזנת בישראל עם 9.5% חשיפה בגילאי 18 ומעלה.

אבי מימרן, מנהל התוכניות ברדיו "קול ברמה", מסר: "בסיעתא דשמיא רדיו "קול ברמה" ממשיך להוביל וזוכה לאהבה והאזנה בקרב כל החוגים והמגזרים, בזכות התוכן המוקפד ועבודתם הנאמנה של עובדי התחנה. להוביל זוהי אחריות ונצליח בעזרת השם לעמוד באתגרים שלפנינו".

'ישראל היום' צונח

ומה בעיתונות הכללית?

היפוך מגמה ב"ישראל היום", שרושם נסיגה ראשונה מאז יצא לאור; ירידה תלולה ל"מעריב" ועיתון 'הארץ' ועיתון 'גלובס' הוא העיתון היחיד שנמצא במגמת עלייה מובהקת.

בתום החציון הראשון של השנה שני העיתונים המובילים - "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" - רושמים חשיפה זהה של 36.9%. "ישראל היום" מגיע לנתון לאחר שכבר נשק ל-40% במחצית האחרונה של 2012. "ידיעות אחרונות" שמר על יציבות יחסית, למרות ירידה קלה (37.3%).

במבט שנתי (יולי 2012-יוני 2013) לאחור, "ישראל היום", העיתון החינמי של שלדון אדלסון, מוביל בחשיפה - 38.4% לעומת 37.1% ל"ידיעות אחרונות".

בסופי השבוע, "ידיעות אחרונות" של נוני מוזס עדיין מוביל, באופן מובהק יותר. שני העיתונים שמרו על יציבות בחציון זה - 41.5% ל"ידיעות" ו-33% ל"ישראל היום".

שחקן חדש ומפתיע בעיתונות סופי השבוע היא "סופהשבוע" של אלי עזור. העיתון נמדד בפעם הראשונה ומגיע ל-7.4% חשיפה - יותר מעיתון "הארץ" שעומד במהדורת שישי שלו על 6.3%, וכמעט כמו "מעריב" שיורד בחצי שנה זו מ-11.6% בסופי השבוע ל-8.1%.

הירידה של "מעריב" בימי חול תלולה עוד יותר. ועומד על 7.7%. גם "הארץ" ממשיך במגמת הירידה, ועומד על חשיפה של 5.4% על פני החציון.

"גלובס", ששמר על יציבות של כ-4.5% בשנתיים האחרונות, רשם זינוק - ל-5.5% חשיפה בחציון הראשון של 2013.

"מקור ראשון", גם הוא רושם ירידה בחשיפה זה הסקר השלישי. העיתון יורד ל-2.5% לעומת 3.3% בחציון לפני. "בשבע" מוביל עליו, אך גם הוא בירידה לכדי נתון של 4.5%
רדיו קול ברמה רדיו קול חי ישראל היום ידיעות מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד