כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מכה אחר מכה

חיסול מסתורי נוסף באיראן: מדען בכיר מת מהרעלה

מדען בכיר במכון המחקר AIO ודוקטור לאווירונאוטיקה, מצא את מותו בהרעלה. כך מדווחים כלי תקשורת באיראן | לפי הדיווח באיראן הוא היה איש רגיל שעבד במפעל תעשייתי, ואחד מהקרובים שלו פרסם דברי שקר ברשתות החברתיות

חיסול מסתורי נוסף באיראן: מדען בכיר מת מהרעלה
מהנדס התעופה האיראני איוב אנטזארי צילום: Iran International

איוב אנטזארי, מדען איראני בכיר הוזמן בסוף החודש שעבר לארוחת ערב עם גורם שיצר עמו קשר על רקע מקצועי, הקשר התפתח לחברות, שהביאה את איוב להיענות להזמנה לארוחת ערב אצלו. בתום הארוחה, כשעשה דרכו בחזרה לביתו, חש לפתע ברע והתמוטט.

אנטזארי הובהל לבית החולים סאעיד אל-שוהדא בעיר יזד, שם, בתום מאבק על חייו נקבע מותו, כך מדווח ערוץ הטלוויזיה Iran International שכבר פרסם בעבר דיווחים שבתחילה המשטר האיראני הכחיש, אך בהמשך התברר כי כל הדיווחים של הערוץ נכונים.

מאז התקרית, כוחות הביטחון באיראן נמצאים במצוד אחר מארחו של אנטזארי החשוד בהרעלה. אך על פי אותם מקורות, כבר באותו ערב בו התקיימה הארוחה המארח נמלט מהמדינה באישון לילה בלא כוונה לשוב.

בתחילה מסר משרד התביעה בעיר יזד כי אין שום דבר חריג במוות של אנטזארי והוא מת ממחלה. אך בהמשך התקשורת האיראנית הודתה כי אכן המדען אושפז בשל "מחלה". בנוסף דווח באיראן, כי הוא היה איש רגיל שעבד במפעל תעשייתי, ואחד מהקרובים שלו פרסם שקרים ברשתות החברתיות. איוב אנטזארי, היה בעל תואר דוקטור בהנדסת מכונות וחלל מאוניברסיטת שריף בטהראן, על פי הדיווחים הוא לקח חלק בכמה פרויקטים במכון הטכנולוגי של יזד.

הדיווחים הסותרים באיראן מראים כי המשטר האיראני מאד לחוץ ומבולבל. בשבועיים האחרונים חוסלו שני בכירים במשמרות המהפכה. כולל פיצוצים מוזרים בכל מיני מקומות שמשויכים למשמרות המהפכה.

משמרות המהפכה הרעלה מדען חיסול באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד