כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חטף קריזה

צפו: הורחק ממסעדה, חזר עם פטיש וניפץ אותה

מסעדה סינית בארה"ב הושחתה על ידי לקוח קבוע שסולק מוקדם יותר באותו היום בגלל שלא התנהג כראוי, האיש הממורמר חזר עם פטיש וניפץ דלתות וחלונות

צפו: הורחק ממסעדה, חזר עם פטיש וניפץ אותה
נכנס למסעדה עם הפטיש בידו צילום: צילום מסך

מסעדה סינית השוכנת בקווינס שבניו יורק בארה"ב, הושחתה בשבת אחר הצהריים על ידי לקוח קבוע שסולק מהמקום מוקדם יותר באותו היום בגלל שלא התנהג כראוי, כך אמר הבעלים. האיש הממורמר חזר למסעדה שבשדרות רוזוולט בשעה 16:40 שעון מקומי מצויד בפטיש והחל לנפץ דלתות, חלונות ואת הזכוכית המקיפה את המסעדה, כך לפי צילומי האבטחה.

על פי עדויות העובדים, הוא התנהג בצורה מחפירה באופן לא אנושי, "פשוט מגעיל. אז אמרנו לו לצאת" סיפרה אחת העובדות ל'ניו יורק פוסט', "הוא הגיע לחנות שלנו הרבה פעמים במהלך היום, הוא מדבר לעצמו בסינית לפעמים". אמרה.

"כולם יודעים שיש לו בעיה נפשית, אז רוב הזמן אנחנו משרתים אותו מיד", אמרה העובדת "אנחנו לא מחכים יותר מדי כדי להביא לו את האוכל שלו". החשוד ממוצא סיני נעצר. אך למרות ההשתוללות ההרסנית שלו, מנהלת המסעדה אמרה שהיא חושדת בכך שהוא לא לקח את התרופות שלו ומקווה שהוא יקבל עזרה פסיכיאטרית. "אנחנו חושבים שאם הוא לוקח את התרופות שלו הוא מאוד נורמלי. הוא נכנס ואומר לנו שלום" אמרה. "אנחנו לא רוצים שהוא ייכנס לכלא אם יש לו בעיות נפשיות כי לפעמים מטופלי נפש לא יכולים לשלוט בעצמם".

התקרית התרחשה יום לאחר שאדם נעצר בגין רצח שליח אוכל סיני באותו אזור, על רקע ויכוח על רוטב. האירועים הללו מגיעים על רקע עלייה תלולה בפשעי שנאה נגד אנשים ממוצא אסייתי בארה"ב.

מסעדה פטיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד