כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אין לתאר

צפו: בן 12 שודד מוכרת בתחנת דלק

נער בן 12 ממישיגן תועד במצלמת האבטחה כשהוא שודד תחנת דלק באיומי אקדח ועורר סערה בארה"ב | הילד מאיים על מוכרת בתחנת דלק באמצעות אקדח, הוא יורה באוויר כדי להפחיד אותה, המוכרת נותנת לו את תיק הכסף מהכספת והוא יוצא מהחנות כאילו לא אירע דבר

צפו: בן 12 שודד מוכרת בתחנת דלק
שודד בן 12 צילום: מתוך מצלמת אבטחה

סרטון ובו נראה נער בן 12 חמוש באקדח שודד תחנת דלק במישיגן ויורה ירייה באוויר, מעורר סערה בארה"ב. בתיעוד נשמעת המוכרת שואלת את הילד "אתה רציני?" והוא יורה באוויר כדי להוכיח לה את רצינות כוונתו. הילד שנעצר אמר לשוטרים כי "הוא לא עשה את זה בשביל הכסף". השוד אירע לאור היום בארבע אחר הצהריים ביום רביעי האחרון בתחנת מרתון בהרטפורד מישיגן.

"הוא אמר שהוא היה זורק את הכסף לביוב, אבל הוא לא נתן לנו הסבר מדוע הוא עשה זאת", אמר קצין המשטרה מייק פרינס לתחנת הטלוויזיה WZZM 13 המקומית. בסרטון ניתן לראות את הילד ממתין בתור מאחורי לקוח אחר בדלפק לפני שהוא ניגש למוכרת ודורש ממנה למסור לו את המזומנים. "שימי את הכסף בתיק" אומר הילד כשהוא שולף אקדח מהתרמיל שלו.

המוכרת בחנות המומה, שואלת אותו "מה?" ואז הילד חוזר על דרישתו. "אתה רציני?" היא מוודאת. בתגובה, הילד לוקח את האקדח ומכוון אותו לכיוון התקרה ויורה יריית אזהרה אחת. המוכרת רועדת מפחד. "בסדר" היא אומרת ולוקחת את שק הכסף מאחורי הדלפק ומכניסה אותו לתוך התיק; "זה כאן, צא החוצה, ביי, קח את זה" היא אומרת לילד.

שוטרים שהוזעקו למקום הגיעו לתחנת הדלק תוך 90 שניות והילד נעצר במרחק כמה רחובות משם. לפי המשטרה, הנער בן ה-12 למד בבית הספר באותו יום ושוחח עם חבר לכיתה איזו תחנת דלק תהיה הכי קלה לשדוד בעיר. "כל יום אני רואה משהו חדש בעבודה הזו. אני שוטר במשרה מלאה כבר 38 שנים. מה שבאמת הדהים אותי זה שהוא לא הראה שום רגש", אמר המפקד פרינס לתקשורת המקומית.

שוד תחנת דלק מישיגן בן 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד