י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סערה בחברה הערבית

השייח עוכב בכוח בהר הבית; ברע"מ זועמים | תיעוד

בעקבות תיעוד שבו נראים שוטרים מעכבים בכוח בכיר בתנועה האסלאמית, ברע"מ מגיבים בזעם: "קיצוניות ותוקפנות שאיתם מתמודדים כל יום המתפללים באל-אקצא" | המשטרה: "בני המשפחה תקפו את השוטרים ואף קרעו לאחד מהם את כותפת המדים"

השייח עוכב בכוח בהר הבית; ברע"מ זועמים | תיעוד
המעצר בעיר העתיקה צילום: צילום מסך

סערה בחברה הערבית: אתמול בערב (מוצאי שבת) עוכב בירושלים השייח' מוחמד חסן סלאמה, הנחשב לבכיר בתנועה האסלאמית של מפלגת רעמ. סלאמה עוכב ע"י שוטרים באזור שער חוטה שבעיר העתיקה.

במפלגת רע"מ זעמו על התיעוד שבו נראו השוטרים מעכבים בכוח את השייח ובני משפחתו "תגובת משטרת הכיבוש מעידה על גזענות, קיצוניות ותוקפנות שאיתם מתמודדים כל יום המתפללים באל-אקצא, ולא משנה כמה המשטרה תנסה לייפות את דמותה בטענות לשמירה על חופש הפולחן ועל ביטחון המתפללים", כתב חבר הכנסת וליד טאהא.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בפעילות שוטרי מג"ב בעיר העתיקה בירושלים, החשוד ובני משפחתו, החלו להפר את הסדר במקום, להתלהם ולצעוק על השוטרים".

"השוטרים ניסו למנוע את ההתלהמות ולהרגיע את הרוחות, אולם בני המשפחה תקפו את השוטרים ואף קרעו לאחד מהם את כותפת המדים. בעקבות התנהלותם הפסולה הם נעצרו, ובהמשך שוחררו בהחלטת הקצין הממונה", הוסיפו במשטרה.

מפלגת רע"מ שייח הר הבית אלימות המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד