ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שלטון בכל מחיר

ליברמן תוקף: "נתניהו איש בלי מצפון בלי קווים אדומים"

ההצבעה על חוק תקנות יהודה ושומרון, היום בשעות אחר הצהריים במליאת הכנסת, וכוונת סיעת הליכוד להפילו, מביאות את שר האוצר ליברמן לתקוף חזיתית את נתניהו כ"מי שמפקיר את ההתיישבות ולא בפעם הראשונה"

ליברמן תוקף: "נתניהו איש בלי מצפון בלי קווים אדומים"
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

"נתניהו וחבריו הם אנשים בלי מצפון ובלי קווים אדומים", כך תוקף שר המשפטים גדעון סער את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בעקבות החלטתו לפעול להפלת תקנות יו"ש, שיעלו אחר הצהרים לדיון והצבעה במליאת הכנסת. 

בפוסט בפייסבוק מאשים השר אביגדור ליברמן את הליכוד כמי שמפקיר את ההתיישבות ולא בפעם הראשונה, "האסטרטגיה שלהם כפי שנחשפה לא מזמן היא שלטון בכל מחיר -נשים מוכות, נכים, וחיילים - זה פשוט לא מעניין", כותב ליברמן בפוסט בפייסבוק.

ליברמן כאמור מאשים את הליכוד בפגיעה בהתיישבות, "כפי שכולנו רואים היום גם מפעל ההתיישבות והמתיישבים פשוט לא מעניינים אותם - למען השלטון מותר הכל, גם להפקיר את המתיישבים. אבל מי שמכיר את העובדות, לא מופתע אלא יודע שההתיישבות והמתיישבים מעולם לא עניינו את נתניהו".

בפוסט מזכיר יו"ר ישראל ביתנו כי בינואר 1997 נתניהו מעביר את חברון לשליטתו של ערפאת, באוקטובר 1998 הוא מעביר שטחים מיהודה ושומרון לפלסטינים במסגרת הסכם ואי פלנטיישן, בפברואר 2005 נתניהו מצביע בעד ההתנתקות, ובנובמבר 2009 הוא מעביר בקבינט החלטה על הקפאת הבנייה בהתיישבות.

"גם בקדנציה האחרונה שלו", מציין ליברמן, "נתניהו לא שכח להפקיר את המתיישבים ולמרות כל ההבטחות להחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן זה פשוט נעלם מסדר היום. אנחנו בישראל ביתנו אמרנו בצורה ברורה שלמרות שאנחנו באופוזיציה, נצביע בעד החלת הריבונות ודרשנו מנתניהו להביא את זה להחלטת הכנסת, אך באופן לא מפתיע בכלל, כמובן שגם הפעם האיש ברח ולא העלה את הנושא להצבעה".

ליברמן קרא לראשי ההתיישבות להפעיל לחץ על הליכוד מה שיביא גם להמשך קיומה של הממשלה, אני קורא לראשי ההתיישבות ביהודה ושומרון להגיע היום לכנסת ולדרוש מנתניהו וחבריו ומסמטוריץ' ואנשיו להצביע בעד התקנות ביו״ש. "בנוסף אני מזמין אתכם לשבת במליאת הכנסת בזמן ההצבעה ולהסתכל לכל אנשי הליכוד והציונות הדתית בעיניים ולראות איך הם מצביעים".

אביגדור ליברמן יוש נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד