י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טבח נוראי

ילדים רבים נהרגו בהתקפת טרור בניגריה

לפחות 50 הרוגים, כולל ילדים רבים, לאחר פיגוע טרור בכנסייה בניגריה כאשר המתפללים התאספו במקום. "לא משנה מה, המדינה הזו לעולם לא תיכנע לאנשים רשעים, והחושך לעולם לא יגבר על האור. ניגריה תנצח בסופו של דבר", אמר הנשיא בהצהרה

ילדים רבים נהרגו בהתקפת טרור בניגריה
זירת הפיגוע צילום: צילום מסך

חמושים פתחו באש ופוצצו חומרי נפץ והרגו עשרות אנשים כולל ילדים רבים בהתקפה על כנסייה בדרום מערב מדינת אונדו בניגריה. האלימות החלה כשהמתפללים התאספו מחוץ לכנסייה במדינת אונדו ביום ראשון. רופא בבית חולים המקומי אמר שלפחות 50 גופות הועברו למרכזים הרפואיים. הרשויות עדיין לא פרסמו את מניין ההרוגים הרשמי, אף קבוצה לא לקחה אחריות לפיגוע. התיעודים מהזירה קשים ביותר, נחסוך אותם מהגולשים.

המחוקק אולוול אקרדולו אמר "אנחנו נקדיש כל משאב זמין לצוד את התוקפים האלה ולגרום להם לשלם", אמר בהצהרה, וכינה את התקיפה "שפלה ושטנית". בעוד שרוב ניגריה נאבקת בבעיות ביטחוניות, אונדו ידועה כאחת המדינות השלוות ביותר במדינה.

נשיא ניגריה מוחמדו בוהארי גינה את "ההרג הנתעב של מתפללים" היא אמר, כי "רק שונאים מהתחתית יכלו להרות ולבצע מעשה מופרך שכזה. לא משנה מה, המדינה הזו לעולם לא תיכנע לאנשים רשעים, והחושך לעולם לא יגבר על האור. ניגריה תנצח בסופו של דבר", אמר הנשיא בהצהרה.

דוברת משטרת המדינה איבוקון אודונלאמי אמרה כי מניין ההרוגים עדיין לא ברור. "זה עדיין מוקדם לומר בדיוק כמה אנשים נהרגו. אבל מתפללים רבים איבדו את חייהם והרבה אחרים נפצעו בפיגוע". ניגריה היא המדינה המאוכלסת ביותר באפריקה וסובלת מהתקפות וחטיפות תמורת כופר על ידי כנופיות חמושות, בעיקר בצפון מערב שלה. התקפות כאלה נדירות בדרום ניגריה.

ניגריה טרור פיגוע כנסייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד