י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מתי שריקי מציג: אור חדש של זמר חדש • להאזנה

מתי שריקי, אורגניסט וסולן בתזמורת 'קומי אורי', בסינגל ראשון מאלבום מתוכנן • את השיר 'אור חדש' הוא מקדשי לירושלים, סמטאותיה וקצב החיים שלה • האזינו

מתי שריקי מציג: אור חדש של זמר חדש • להאזנה

מתי שריקי (30), נשוי ואב ל-4, מתגורר ב'שבות רחל' וגם עובד בבנימין. מידי ערב, הוא נוטל אורגן בידיו ויוצא לשמח יהודים. לרוב הוא משמש כסולן וקלידן בתזמורת 'קומי אורי', ובנוסף, הוא גם מזמר ומנגן באירועים, בליווי מוזיקלי, בהצגות תאטרון ועוד.

האזינו:


כמו מוסיקאים רבים בעולם, את הקשר למוסיקה הוא חווה כבר בגיל ילדות. בגיל 8 קיבל אורגנית צעצוע מהדוד שמעבר לים. "שיחקתי ושיחקתי, הרעשתי וחפרתי לכל המשפחה, אבל אט אט הבינו הורי שאני זקוק למשהו יותר רציני, ורכשו עבורי פסנתר", מגלה שריקי. שריקי מתחיל ללמוד לנגן על פסנתר, בהמשך משתתף באופן פעיל בקונצרטים, ומתחבר אל המוסיקה הקלאסית דווקא במסגרת חוגי המתנ"ס.

"מוסיקה בשבילי היא זכות שקיבלתי מאלוקים", הוא מכיר תודה, "כדי להעביר דברים לעולם". שריקי מתרגש משמחה פשוטה ואמיתית בריקודים המשמחים חתן וכלה ובר מצוה, ובה בעת גם ממנגינה שהצליח לחבר למילים. "אני רוצה שהמוסיקה שלי, תעשה משהו טוב בלב ובאוזני כל מי שנחשף אליה..".

הסינגל הראשון שהוא משחרר לציבור הוא 'אור חדש', המסמל עבורו ערגה לירושלים עיר הקודש, אהבה גדולה לסמטאותיה העתיקות ולקצב החיים שבה, ומאידך מסמל פריצת מחסומים וגבולות, בין אדם לעצמו, מעין מסע אל האור האמיתי במרוץ החיים. הטקסט האישי בא לידי ביטוי בין השורות בשיר "זה השביל שמזכיר, שהאור מעבר לקיר, אור חדש".

"אור חדש", הוא סינגל מתוך אלבום בכורה המתהווה בע"ה. עם השנים הצטברו אצל מתי שירים רבים, לפני חצי שנה החליט לקחת צעד קדימה, והחל להקליט את החומרים באולפן ביתי שבנה בביתו. לסיום, פנה למפיק הפופולארי אבי טל (אהרון רזאל, אודי דוידי) שעיבד, הפיק מוסיקלית והקליט את 'אור חדש' באולפנו שבירושלים.
מתי שריקי אור חדש שיר סינגל אורגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד