כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לשכה בפירוק

טלטלה נוספת באקווריום: הדובר הותיק נוטש את רה"מ בנט

פרישה רביעית בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט. בתוך פחות מחודש יועץ נוסף מודיע על נטישת הלשכה ומצטרף ליועצת המדינית, ראש המטה וליועצת הקרובה | מתן סידי מי שניהל את מערך תקשורת רה"מ פורש מתפקידו, רה"מ הודה לו ומינה את יותם בן יצחק למחליפו

טלטלה נוספת באקווריום: הדובר הותיק נוטש את רה"מ בנט
מתן סידי צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

אחרי הצהרים (שני) הודיע מתן סידי הודיע לראש הממשלה נפתלי בנט על פרישה מתפקידו, במקומו יכנס הדובר הפוליטי יותם בן יצחק לתפקיד.

סידי (26), מלווה את בנט מאז כיהן כשר החינוך והביטחון, מאז הקמת הממשלה שימש סידי כדוברו המדיני של ראש הממשלה, ובמקביל היה אמון על ניהול מערך התקשורת של משרד ראש הממשלה וזרועותיו, בהן המוסד, המטה לביטחון לאומי (מל"ל), המועצה הלאומית לכלכלה, מערך הסייבר הלאומי, ארכיון המדינה ועוד.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסר לאיר התפטרותו: "בארבע וחצי השנים האחרונות מתן היה איתי בכל הרגעים, המוצלחים יותר ופחות, מנהל ביד רמה את המערכה התקשורתית ביסודיות, במקצועיות ובכישרון רב. חרף גילו הצעיר, הוא גילה הבנה, בקיאות וידע בנושאים הרבים בהם עסקתי, לצד יכולות יוצאות דופן בניהול אירועים לאומיים ומשברים תקשורתיים מורכבים.

מתן הוא אדם ערכי, נאמן ומסור, שעבד באינטנסיביות מסביב לשעון. פירות עשייתו היו לי לנכס יקר, ואני שמח עבורו כי בתום שנים ארוכות של עבודה קשה הוא יוצא כעת להתפתח במגזר הפרטי. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך", אמר.

דובר ראש הממשלה, מתן סידי אמר: ״לפני ארבע שנים קיבלתי מראש הממשלה את הזדמנות חיי, ומאז הייתה לי הזכות להיות לצידו בכל הצמתים, ההצלחות והאתגרים שזימנה לנו הדרך המשותפת. זכיתי להיות לו לעזר ולהיות שותף לעשייה שהוביל עבור הציבור בישראל בעבודה קשה מסביב לשעון, בכל התפקידים בהם כיהן.

למדתי ממנו על אהבת העם והארץ, על שליחות ציבורית, ובעיקר - על עמידה בלחצים ומאבק על אמונותיך כשהלב במקום הנכון. כעת, הגיעה העת לפנות לאפיקים ולאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לראש הממשלה על הכל ולאחל לו הצלחה רבה בעבודתו המסורה למען הציבור בישראל".

דובר לשכת ראש הממשלה ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד