י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בדיון סגני יו"ר הכנסת

טיבי זעם והצעה של סמוטריץ' ירדה מהפרק

במהלך דיון של סגני יושב ראש הכנסת, אושרה בקשתו של יו"ר 'הציונות הדתית' להצעה מהירה לסדר בעניין שילוב נשים ביחידות הקרביות בועדת בחוץ וביטחון. אלא שלאחר מכן גם הח"כ מ'הרשימה המשותפת' הגיש הצעה מהירה לאותה ועדה והאישור שקיבלה ההצעה של סמוטריץ' בוטלה

 טיבי זעם והצעה של סמוטריץ' ירדה מהפרק
ח"כ טיבי על כיסא יו"ר הכנסת צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

סגני יושב ראש הכנסת התכנסו היום (שני) לישיבה הקבועה שלהם, שקובעת את סדר היום - והחליטו לבטל את האישור שניתן לסמוטריץ' לדיון מהיר על שילוב נשים ביחידות קרביות, ובמקום זאת להעניק אישור להצעה של טיבי.

לאחר שבשבוע שעבר האופוזיציה ניסו להעלות לדיון בועדת חוץ וביטחון את החלטת 669 לשילוב נשים ביחידות הקרביות, יו"ר 'הציונות הדתית' הגיש בקשה לדיון מהיר בועדה לשבוע הקרוב, והסגנים אישרו את בקשתו.

 

במקביל, חבר הכנסת אחמד טיבי הגיש בקשה לדיון מהיר על פרסום מסמכים היסטוריים לטבח בכפר קאסם בועדת חוקה. אך חבר הכנסת צבי האוזר אמר כי ההצעה מתאימה יותר לועדת חוץ וביטחון, אלא שלא מקובל לאשר שתי הצעות לסדר באותו שבוע.

הח"כ מ'הרשימה המשותפת' זעם על כך, ודרש שהצעתו לדיון מהיר תתקבל. בעקבות כך, הוחלט לבטל את האישור שניתן להצעה של יו"ר 'הציונות הדתית' ולהעניק אותה להצעה של טיבי וההצעה בעניין שילוב נשים ביחידות הקרביות תתקיים בשבוע הבא.

לועדה יש כמובן רוב של סגנים של הקואליציה, והאישור שניתן להצעה של טיבי מגיעה בצל הניסיון של הקואליציה להשיג כל קול לתמיכה כדי לשרוד.

אחמד טיבי בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד