י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משכירים? שימו לב

השוכרים מצאו דרך לנקום במשכירים שהעלו את שכר הדירה

כמה שוכרים החליטו לנקום בבעלי דירות שהעלו את מחיר השכירות והחליטו להתלונן נגדם במלשינון של רשות המיסים | אחד השוכרים: "החלטנו לנקום בו ולהגיש תלונה למלשינון של מס הכנסה, שיבדקו האם הוא מדווח על כל ההכנסות שלו"

השוכרים מצאו דרך לנקום במשכירים שהעלו את שכר הדירה
נתי שוחט, פלאש 90

נקמה מתוקה: שוכרי הדירות מצאו דרך להתנקם במשכירי הדירות זאת לאחר שבעלי הדירות העלו את מחירי השכירות באופן לא הדרגתי, ולעיתים גם ביותר מ-50 אחוזים משכר הדירה המקורי.

על פי הפרסום של שמעון איפרגן ב'מאקו' כמה שוכרים החליטו לנקום באותם בעלי דירות, והחליטו להתלונן נגדם במלשינון של רשות המיסים. 

עומרי, תושב תל אביב, סיפר ל'מאקו' כי הוא וחבריו החליטו לנקום בבעל הדירה שהעלה להם את המחיר, לדבריו "ביקשנו מבעל הדירה שיתחשב בנו אבל הוא טען שהוא לא יכול, ושיש המון אנשים שרוצים את הדירה, ומוכנים לשלם את הסכום שהוא דורש", בתגובה נקטנו צעד משלנו סיפר עומרי, "הבנו שיש לו עוד דירות שהוא משכיר בעיר, וגם עסק שפועל כקונדיטוריה אז החלטנו לנקום בו ולהגיש תלונה למלשינון של מס הכנסה, שיבדקו האם הוא מדווח על כל ההכנסות שלו. הוא החליט לדפוק אותנו אז נקמנו בו. שעכשיו ישבור את הראש מול מס הכנסה. זו הנקמה המתוקה שלנו".

עומרי הוא לא היחיד, יעל ובן זוגה בחרו באותה הדרך. אחרי שבעל הדירה העלה את דמי השכירות ב-25 אחוזים, סכום שהוא הרבה מעל ליכולתם יצאו אך הם למסע נקמה שכלל הלשנה למס הכנסה: ידענו שיש לו שלוש דירות שהוא משכיר בתל אביב, ולא בטוח שהוא מדווח על ההכנסות שלהן כחוק, אז החלטנו להתלונן למס הכנסה שיבדקו את כל ההכנסות שלו ויבדקו אם הוא מעלים מיסים". סיימה יעל.

מיותר לציין שציבור שומרי תורה ומצוות אמון על מצוות לא תעשה של לא תיקום ולא תיטור, לכן הלשנה למס הכנסה שמגמתה היא נקימה ונטירה, כרוכה באיסור חמור.

 

מלשינון משכירים שוכרים שכירות מס הכנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 87 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד