כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"תיקון חשוב"

לאחר ארבע שנים: שכר הרבנים מתעדכן

המשרד לשירותי דת החליט לעדכן את שכר רבני הערים, לאחר ארבע שנים ללא שינוי בשכרם | סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא: "הערכתי לרבני ישראל באה לידי ביטוי במעשים ולא רק במילים"

לאחר ארבע שנים: שכר הרבנים מתעדכן
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

לאחר ארבע שנות הקפאה, המשרד לשירותי דת מעלה את שכר הרבנים וראשי המועצות הדתיות. מדובר בבשורה של ממש, שכן משנת 2018 לא עודכן שכרם של הרבנים. השכר של רבני ערים כיום הוא ממוצע בין שכר ראש העיר לשכרו של סגן ראש העיר, על פי החוק יש להעלות את השכר מייד כאשר עולה שכר ראש העיר, אך כבר ארבע שנים לא התעדכן שכר הרבנים זאת למרות ששכר ראשי ערים ועובדי ציבור אחרים עלה.

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, שמעון (מוני) מעתוק התייחס להעלאה ואמר כי "מדובר בצעד מתבקש עבור רבני ישראל וראשי המועצות הדתיות העוסקים במתן שירותי דת מתוך מסירות אין קץ. אני שמח שבמשמרת שלי בהובלת סגן השר לשירותי דת מתן כהנא הדברים אכן קורים ורבני ישראל רואים שאנו ערים לזכויות שלהם ומעדכנים את שכרם שלא עודכן מאז 2018".

סגן השר לשירותי דת, חבר הכנסת מתן כהנא אמר גם הוא כי "מדובר בצעד חשוב ומתבקש עבור רבני ישראל וראשי המועצות הדתיות המקדשים שם שמים בפעילותם ומנגישים את שירותי הדת במאור פנים בערים וביישובים בהם הם פועלים". כהנא עקץ את הממשלות הקודמות באומרו: "לא ברור מדוע במשך ארבע שנים לא עודכן שכר הרבנים. הערכתי לרבני ישראל ולראשי המועצות הדתיות באה לידי ביטוי במעשים ולא רק במילים. עדכון השכר הוא תיקון חשוב".

מתן כהנא תוספת שכר רבני ערים המשרד לשירותי דת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד