ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לראשונה: פורטל נופש מלהיב לציבור החרדי והדתי

פורטל הנופש 'בין הזמנים' הראשון מסוגו לנופש החרדי והדתי • האם יש בצימר פלטה ומיחם? • היכן בית הכנסת הקרוב? • ואלו אטרקציות בסביבה שומרות שבת? • ויש גם קופונים • פרסומי

וילה בתלמים. מתוך הפורטל
וילה בתלמים. מתוך הפורטל

לראשונה בישראל: פורטל נופש חדש, ראשון מסוגו, המיועד לציבור החרדי והדתי. הפורטל הקרוי 'בין הזמנים' - אך פעיל במשך כל ימות השנה, מכיל רשימה ארוכה של צימרים, אטרקציות, מסעדות מהדרין, מסלולי טיול ושאר המידע הרלוונטי לנופש החרדי והדתי - הכל בקליק אחד!

בממשק משתמש נוח ובעיצוב נקי, מוצגים כל פרטי הנופש השונים, המעודכנים באתר באופן שוטף ויומיומי, היוצר חשק של ממש להזמין נופשים וחופשות דרך הפורטל, כמו גם קופונים מפתים המעניקים מגוון הנחות ומתעדכנים על בסיס קבוע, כך, ככל שתגדל כמות הרוכשים באמצעות האתר, יהיה כוחו של הנופש החרדי והדתי רב יותר מול המפרסמים, ואף הקופונים יהיו משמעותיים יותר.

כמה פעמים קרה שהזמנתם צימר, וכאשר הגעתם למקום חשכו עיניכם?

תחת הקטגוריה צימרים, מספק הפורטל מפרט מלא של תכולת הצימר, כולל תמונות מהמקום, ובדגש על צרכי הציבור החרדי והדתי, כגון מיחם, פלטה, שעון שבת וכדומה. כמו כן מוגש לגולש פירוט של פרטים שימושיים המתעדכן באופן קבוע לאורך כל ימות השנה, כגון האם יש בית כנסת פעיל בסביבה? מסעדה כשירה למהדרין? ואלו אטרקציות ומסלולי טיול ממוקמים בסמוך לאזור הצימר.

שדרוגים מיוחדים קיימים גם בשאר התפריטים בפורטל, כך למשל בקטגוריה של מסעדות מהדרין מוגשת לראשונה מערכת חיפוש וסינון לפי סוגי כשרויות, ואילו תחת הקטגוריה אטרקציות מסומן אייקון המצביע על אטרקציה שומרת שבת.

עוד לא הזמנתם חופשה? זה הזמן לעשות זאת, בפורטל 'בין הזמנים' - עכשיו ובכל השנה.

קישורים:
לכניסה לפורטל - לחץ כאן
נופש בין הזמנים פורטל גלישה כשרויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד