י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בנאום בכנסת

יעקב אשר עקץ את בנט: "ילד קטן שטיפס על עץ גבוה"

"אתה כמו ילד קטן שרצה לטפס על עץ גבוה, המבוגרים הזהירו אותו 'אתה לא מתאים לזה, אתה תיפול', אבל הוא לא הקשיב לאף אחד, 'אני מסתדר לבד, יש לי יועצים טובים, ליברמן לפיד ומנסור עבאס, הם אומרים שאני כן יכול". כך ועוד עקץ ח"כ יעקב אשר את נפתלי בנט בנאום שנשא במליאה 

יעקב אשר עקץ את בנט: "ילד קטן שטיפס על עץ גבוה"
במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בנאום שנשא הערב (שני) ח"כ יעקב אשר במליאת הכנסת הוא תיאר בסרקזם את ההתגוללות של בנט על האופוזיציה והמשיל זאת "כמו ילד קטן שמטפס על עץ גבוה, כעת אתה מתחנן שיעזרו לך לרדת".

בדבריו הגדיר ח"כ אשר במדויק את מטרת הדיון: "אנחנו בכלל לא בדיון על תקנות יו"ש אלא בדיון על תקנות חירום להארכת חיי הממשלה 'הטובה והיציבה' במרכאות כפולות ומכופלות".

"בנט מספר לנו כל שני וחמישי כמה הממשלה הזו טובה, אבל כשהוא לא מסתדר עם חוקים הכי בסיסיים, הוא מתחנן שיבואו לעזור לו. אף אחד אצלו בקואליציה לא אשם, רק האופוזיציה", תקף אשר והוסיף, "עמדה פה מיכל שיר ונתנה נאום חוצב להבות למה חייבים לתמוך בחוק, נראה אותה אומרת את זה בערבית למנסור עבאס".
 
בסרקזם ציורי תיאר אשר את ההתגוללות של בנט והממשלה על האופוזיציה: "אתה כמו ילד קטן שרצה לטפס על עץ גבוה, המבוגרים הזהירו אותו 'אתה לא מתאים לזה, אתה תיפול', אבל הוא לא הקשיב לאף אחד, 'אני מסתדר לבד, יש לי יועצים טובים, ליברמן לפיד ומנסור עבאס, הם אומרים שאני כן יכול".
 
"אבל בכל רגע שאתה נתקע בקוצים ודרדרים, בחוקים ותקנות, כשאלה שהעלו אותך על העץ לא מוכנים להוריד אותך משם, אתה מאשים את האופוזיציה ומתחנן לליכוד שיורידו אותך מהעץ. ליברמן, שבזכות החוק הזה שכח לדבר היום בסיעה על החרדים, לא מעז לתקוף את עבאס. שואלים אותו מי אשם והוא עונה בלי למצמץ: הליכוד אשם".
 
"אתם פשוט ילדים קטנים שטפסתם על עצים גבוהים וכעת אתם מחפשים גלגל הצלה. זה לא יעזור לכם, תקנות החירום להארכת חייה של הממשלה הרעה הזו - לא יעברו", חתם אשר את נאומו.

יעקב אשר נפתלי בנט מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד