י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זו התמורה שהוצעה

פרסום ראשון: מו"מ מתקדם בין בעלזא לקואליציה פוצץ ברגע האחרון

אנשי הוועדה הפוליטית של חסידות בעלזא הסתובבו בשעות האחרונות במשכן הכנסת וניהלו משא ומתן עם ראשי הקואליציה בניסיון לגבש דיל שייטיב עם שני הצדדים | אלא משהבינו בקואליציה כי הימנעותו של ישראל אייכלר לא תועיל להם בעקבות התנגדות שני ח"כים, הדיל פוצץ 

פרסום ראשון: מו"מ מתקדם בין בעלזא לקואליציה פוצץ ברגע האחרון
מתן כהנא/ישראל אייכלר צילום: דוד כהן, פלאש 90/דוברות הכנסת

לאורך השעות האחרונות ניהלו אנשי הוועדה הפוליטית של חסידות בעלזא, אליקים שטארק וזאבי פרקש, מו"מ עם הקואליציה על דיל פוליטי שיביא לניצחון של הקואליציה בהעברת תקנות יהודה ושומרון. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי המו"מ התנהל במסדרונות הכנסת, כשאנשי הוועדה הגיעו באופן חריג ונועדו בחשאי עם כמה מבכירי 'ימינה' שהציעו דיל, הימנעות של ח"כ אייכלר בתקנות יו"ש בתמורה להעברת חוק התקשורת של ח"כ משה ארבל שתבטל את רפורמת הסלולר הכשר של שר התקשורת יועז הנדל.

המו"מ התנהל עד לפני כשעה קלה, כאשר הבינו בקואליציה כי תמיכה בודדת של ח"כ אייכלר לא תסייע להעברת התקנות, בעוד שני חברי הכנסת מהקואליציה הודיעו כי יתנגדו לו.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה יועץ סגן השר כהנא, אבינועם קוטשר, נכנס לחדר המו"מ עם נציגי בעלזא.

ב'דגל התורה' שיגרו איום חריף ל'אגודת ישראל' ואמרו, "אם יהיה הסכם בין אי מי מאגודת ישראל לקואליציה על מינוי השר המסוכן ביותר ליהדות, זו תהיה עילה להתפלגות הסיעה", אמר בכיר בדגל התורה.

בסביבת ח"כ אייכלר הכחישו את הפרסומים ומסרו: "לא היה ולא נברא ואפילו משל לא היה".

ישראל אייכלר רפורמת הסלולר משא ומתן דיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד