י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תכיר את האקדח שלי"

צפו: בן גביר חשף בכנסת את השיחה המאיימת שקיבל

חבר הכנסת איתמר בן גביר סיפר הערב מעל דוכן הכנסת על האיומים הבלתי פוסקים על חייו ועל איומים שקיבל היום בטלפון מאדם שאמר לו שהוא נמצא בדרך אליו עם אקדח ואמר: "אשתך, ילדיך ואתה תכירו את האקדח שלי" 

צפו: בן גביר חשף בכנסת את השיחה המאיימת שקיבל
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ איתמר בן גביר סיפר במליאת הכנסת במהלך הנאום נגד מה שכינה 'הצלת ממשלת בנט' ע"י תמיכה בחוק יהודה ושמרון שהציע שר המשפטים גדעון סער על האיומים הבלתי פוסקים על חייו.

ח"כ בן גביר סיפר על שיחת טלפון שקיבל במהלך היום (שני), "הטלפון צלצל, אדם נמצא מהעבר השני ואומר לי שהוא נמצא בדרך אלי עם אקדח" והוא אמר: "אשתך, ילדיך ואתה תכירו את האקדח שלי". בן גביר פנה לממשלה וביקש שיפסיקו את שיח ההסתה כלפיו: "תפסיקו עם ההסתה, מילים יכולות להרוג. אתם מסיתים אתם מפלגים".

בעבר קיבל בן גביר מספר הודעות איום על חייו, בהודעת איום שנשלחה, צורפה תמונת קליעי רובה וכיתוב: "אתה ובני משפחתך תהרגו, אנחנו נהרוג אותך". לפני מספר שבועות אף נחשפה חוליית מחבלים שתכננה להתנקש בחייו של חבר הכנסת איתמר בן גביר.

יו"ר עוצמה ח"כ בן גביר האשים את בנט ולפיד בהסתה, "מילים יכולות להרוג. זה לא סוד שבמשך כל החודשים האחרונים לפיד ובנט מסיתים נגדי. כך לדוגמא לפיד קרא לי צאצא של יגאל עמיר ובנט מנסה להוציא אותי מתחום הלגיטימיות. עיתון הארץ מקדיש כל בוקר טור נגדי - על אנשי השמאל לדעת שמילים יכולות להרוג!!".

בן גביר הוסיף: "מודה לכוחות הביטחון שסיכלו את ניסיון הפגיעה בי, ומצפה שימשיכו לחקור את מאות קריאות ההסתה נגדי ולהעמיד לדין את המסיתים, המאיימים ושולחיהם. לא ארתע מאיומים וכוונות חיסול ואמשיך לפעול במאבקי הצודק למען עם ישראל".

 

איתמר בן גביר איומים על חיי ח''כ איומים ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד