כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
קורע לב

"שבר נורא": קהילת הנפטר מפתח תקווה סופדת לו בכאב

הרב שמואל קצנלבוגן שנפטר הצהריים מפצעיו לאחר שנפגע בשבוע שעבר מרכב חולף בשכונת הדר גנים בפתח תקווה, הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ושלושה יתומים רכים שעדיין לא מעכלים שאביהם האהוב איננו • קורע לב

"שבר נורא": קהילת הנפטר מפתח תקווה סופדת לו בכאב
שמואל קצנלבוגן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

במהלך הצהריים הלך לעולמו האברך הצעיר הרב שמואל קצנלבוגן ז"ל תושב העיר פתח תקווה, אשר נפטר מפצעיו לאחר שלפני כשבוע הוא נפצע באורח קשה בתאונה שהתרחשה ברחוב קהילת שיקגו בפתח תקווה.

לחצו כאן וסייעו למשפחה בשעתה הקשה>>>


ז
ירת התאונה הקשה • באדיבות המצלם

המנוח הרב שמואל קצנלבוגן בן השלושים בלבד נפגע לפני כשבוע מרכב חולף בעיר מגוריו פתח תקווה. הוא ספג פגיעת ראש קשה ופונה במצב חמור לבית החולים "בלינסון" כשהוא מחוסר הכרה.

בקהילתו בעיר קרעו שערי שמים במשך כל השבוע האחרון לרפואתו ואף הוסיפו לו שם כסגולה לרפואה שלמה. ביממה האחרונה מצבו הוסיף להחמיר ובשעה האחרונה הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת ולדאבון לב.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ושלושה יתומים רכים המבכים מרה את הסתלקותו של אביהם האהוב שהיה בשיא פריחתו. שלושה יתומים רכים שעוד לא עיכלו שאביהם האהוב לא יגיע יותר הביתה, לא יחבק אותם יותר, לא ילטף אותם יותר.

תחשבו לרגע על האלמנה הטרייה שנאלצת כעת להתמודד לבד עם השבר הנורא, שנאלצת כעת לעזוב את שגרת יומה ולטפל בשלושת ילדיה השבורים והרצוצים. אל מול טרגדיה שכזו אסור לנו לשתוק, אסור לנו להתעלם. הקליקו כאן וסייעו למשפחה השבורה בשעת מצוקתם.

לחצו כאן וסייעו למשפחה בשעתה הקשה>>>

קופת העיר תאונה קטלנית יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד