י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפיצוצים נשמעו בצפון

דיווח סורי: ישראל תקפה באזור דמשק

גורם צבאי סורי רשמי מסר הלילה כי בשעה 23:18 חיל האוויר הישראלי תקף מרמת הגולן כמה עמדות בדרום העיר דמשק. מערכות הנ"מ הסוריות הופעלו ויירטו את רוב הטילים. נטען כי נגרמו נזקים ולא נמסר על נפגעים

תקיפה בסוריה: אילוסטרציה
תקיפה בסוריה: אילוסטרציה צילום: צילום מסך מתוך הטלוויזיה הסורית

מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, ארגון אופוזיציה היושב בבריטניה, מסר לערוץ אל-חדת' הסעודי כי ישראל תקפה אתמול (שני) באזור אל-כיסווה, בחלק הדרומי מערבי של דמשק, היכן שממוקמות מיליציות פרו איראניות. מדובר באזור שהותקף לא אחת בשנים האחרונות. לפי הדיווח, מערכות הנ"מ של המשטר הסורי הצליחו ליירט לפחות שישה טילים ישראליים. כך דווח ב'כאן חדשות'.

גורם צבאי סורי רשמי מסר אתמול כי בשעה 23:18 חיל האוויר הישראלי תקף מרמת הגולן כמה עמדות בדרום העיר דמשק. מערכות הנ"מ הסוריות הופעלו ויירטו את רוב הטילים. נטען כי נגרמו נזקים ולא נמסר על נפגעים. לפי דיווחים מקומיים, נשמעו פיצוצים כבדים הן מעל הבירה הסורית והן בצפון ישראל.

הדיווח של הצבא הסורי כי הטילים יורטו לא אומת, הצבא הסורי טוען באופן קבוע כי הוא מיירט טילים לאחר כמעט כל תקיפה ישראלית, טענה שאנשי צבא ישראלים ואנליסטים דוחים, וטוענים כי זאת התרברבות.

יוסי יהושוע, כתב צבאי ב'ידיעות אחרונות' צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי מדובר ב"‏תקיפה ישראלית נוספת בסוריה נגד יעדים איראנים. חיל האוויר מגביר לחץ ואין מגבלות מצד רוסיה. אם מחברים לפעולות באיראן המיוחסות לישראל אז מדובר באחת התקופות הכי התקפיות של המוסד וצה"ל, ‏צה"ל ממשיך לסכל העברות אמל"ח איראניות לסוריה ושדה התעופה הבינ"ל של דמשק מושבת לשבועות ארוכים בפעולות עלומות המיוחסות לצה"ל באוויר, בסייבר וביבשה".

תקיפה בסוריה חיל האוויר יירוט טילים תקיפה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד