כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מוות מסתורי

יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב לשעבר נמצא ללא רוח חיים

היועץ הבכיר של קלינטון, מארק מידלטון, נמצא ללא רוח חיים בגיל 59, כך אישר משרד השריף בארקנסו ארה"ב, מידלטון היה יועץ מיוחד ואב לשניים, נמצא ללא רוח חיים 50 קילומטרים מביתו. משפחתו טענה הוא נרדף על ידי גורמים עלומים

יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב לשעבר נמצא ללא רוח חיים
משטרת ארקנסו: אילוסטרציה צילום: משטרת ארקנסו

משפחתו של מארק מידלטון, יועץ בכיר לנשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, פרסמה כי הוא נמצא ללא רוח חיים כ-50 קילומטרים מביתו בארקנסו שבארה"ב. המשפחה עתרה לבית המשפט כדי למנוע פרסום מידע על אב המשפחה במסגרת חוק חופש המידע. 

השריף המקומי של ארקנסו אמר שהוא לא יכול לדבר או לשחרר שום פרט על מותו של מידלטון לפני חודש ב-7 במאי.

"החקירה עדיין פתוחה. אני לא יכול להגיד שום דבר יותר", אמר שריף המחוז סקוט מונטגומרי ל'דיילי מייל'. מידלטון, אב לשניים, ששימש עוזר מיוחד לנשיא ביל קלינטון בשנות ה-90, נמצא ללא רוח חיים בגיל 59, כך הודיעה משפחתו. מותו מתווסף למספר המקורבים של הנשיא לשעבר שמתו באופן בלתי צפוי, רבים בהתרסקות מטוסים קטנים. התופעה הובילה לתיאוריית קונספירציה בשם Clinton Body Count שאף יש לה דף ויקיפדיה משלה.

משפחתו של מידלטון לא חשפה את סיבת המוות באותה עת, אך מאוחר יותר אישרו הרשויות שהיועץ לשעבר בבית הלבן נמצא ללא רוח חיים בחווה עירונית בפריוויל, ארקנסו. חייו של מידלטון בשנים האחרונות היו רחוקים מהמעגלים הפוליטיים שבהם התמודד במהלך שנות ה-90. הוא עסק בשנים האחרונות בעסקי מיזוג אוויר. מידלטון עזב את הבית הלבן בפברואר 1995 והואשם בכך שהגדיר את עצמו כמתווך ויוצר קשרים ועסקאות בינלאומיות, ב-1996 חקירה של הבית הלבן מצאה כי מידלטון ניצל את הגישה שלו לרעה כדי להרשים לקוחות עסקיים, מידלטון הכחיש את הטענות.

ביל קלינטון ארה''ב מקרה מוות מוות מסתורי מוות פתאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד