כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מכה לפוטין

דיווח: שני גנרלים רוסים נהרגו בחבל דונבאס

על פי הדיווחים בתקשורת האוקראינית, גנרל רוסי שני נהרג לאחר קרבות קשים באזור דונבאס במזרח אוקראינה בסוף השבוע. הראשון הוא הגנרל רומן ברדניקוב, לשעבר מפקד הכוחות הרוסים בסוריה, שנהרג ביום ראשון, ובאותו קרב נהרג גם הגנרל רומן קוטוזוב

מלחמת רוסיה אוקראינה: אילוסטרציה
מלחמת רוסיה אוקראינה: אילוסטרציה צילום: צבא אוקראינה

שני גנרלים רוסים נהרגו בסוף השבוע בחבל דונבאס במזרח אוקראינה לאחר מארב של כוחות אוקראינים, גנרל רומן ברדניקוב, לשעבר מפקד הכוחות הרוסים בסוריה, נהרג ביום ראשון, בהמשך הקרבות נהרג גם הגנרל רומן קוטוזוב, אך לא ברור האם באותו יום. כך דיווח ערוץ טלגרם Volya Media בשפה הרוסית.

מותו של ברדניקוב לא אושר על ידי רשויות ממשלתיות ברוסיה וגם לא על ידי הקרמלין. אם יאושר, מותו של גנרל כה בכיר יהווה מכה למטרה המוצהרת של רוסיה לכיבוש הדונבאס, למרות הצלחת המתקפה של רוסיה בימים האחרונים. מותו של הגנרל השני קוטוזוב אושר ביום ראשון על ידי עיתונאי שופרו של פוטין בתקשורת הממלכתית הרוסית, אלכסנדר סלדקוב. הוא לא מסר פרטים לגבי המיקום בו נהרג הגנרל, וגם לא הזכיר את מותו של ברדניקוב.

על פי הדיווח בתקשורת האוקראינית, מכוניתו של גנרל ברדניקוב נתקלה במארב של הכוחות המזוינים של אוקראינה. ובמהלך קרב יריות נהרג רומן ברדניקוב. המטה של ​​הגנרל היה ממוקם בדונייצק, הוא לקח חלק פעיל בתכנון ויישום כוחות מזרח אוקראינה. לגבי הגנרל השני לא פורסם איך הוא נהרג. האוקראינים טוענים כי הרגו יותר מתריסר גנרלים רוסים מאז החלה המלחמה בפברואר האחרון.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין גנרל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד