ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

שר השיכון בגבעת זאב: "אפעל לסייע ככל שניתן"

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל סייר בפרויקט הבניה לציבור החרדי בשכונת גבעת זאב החדשה כשהוא מלווה ברבני השכונה ויזמיה • "פתרון ראוי לציבור החרדי"

אריאל בסיור. צילום: ששון תירם
אריאל בסיור. צילום: ששון תירם



שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ערך בשבוע האחרון סיור מקיף בשכונת גבעת זאב החדשה ההולכת ומוקמת בצפונה של ירושלים. הסיור נערך בהשתתפות בכירי משרד השיכון ויזמי שכונת גבעת זאב החדשה.

שר השיכון התעניין בשכונה ובדייריה, והביע את התרשמותו מהשכונה החדשה המתקדמת בצעדי ענק, כמו כן הבטיח לפעול מידית לשיפור חזות השכונה באמצעות הזרמת תקציבי הפיתוח לשיפור חזות השכונה, וכן להוצאת אלף יחידות דיור לשווק באופן מידי.

אריאל הדגיש, כי הוא עמל רבות לפתרון בעיית מצוקת הדיור הקיימת בציבור החרדי, ורואה בשכונת גבעת זאב החדשה נדבך חשוב בפתרון הבעיה, עם עתודות לבנייה של מאות יח"ד נוספות עם תב"ע מאושרת, מעבר למאות יחידות הדיור הקיימות.

כמו כן, סייר השר בשכונת רמת גבעת זאב, המיועדת לקהילת עולים מארה"ב, ואשר קיבלה לאחרונה את אישורי שר הביטחון לבניית 400 יחידות דיור. השר הביע את התפעלותו נוכח השכונה הייעודית הראשונה בישראל שנבנתה בהתאמה מיוחדת לקהילה האמריקאית, וכוללת את כל המוסדות הקהילתיים הדרושים לאוכלוסיית העולים.

בסיור השתתפו רבני השכונה הדיין הגאון רבי יעקב פרבשטיין והרב יוסף גולדשטיין, יעקב רובין מיזמי חברת חיש נופי ישראל, והרב אליהו פלאי מנכ"ל משפחה, המלווה את השתכנות הדיירים מארה"ב בשכונת גבעת זאב החדשה.

יזמי חיש נופי ישראל שהובילו את הסיור, שיבחו את שר השיכון אורי אריאל על נחרצותו לטיפול במצוקת הדיור החרדי, ועל כך שמיד עם בחירתו הגיע לסיור בשכונה הירושלמית המדוברת, בכדי לעמוד על צרכיה ולסייע בכל מה שניתן.

השר אורי אריאל מסר עם סיום הסיור: "הציבור החרדי מתמודד - כמו כל עם ישראל - עם מצוקת דיור, ולעיתים אף יותר בגלל הצרכים המיוחדים של המגזר. שכונת גבעת זאב החדשה היא פתרון ראוי ואיכותי, ובכוונתי לפעול על מנת לסייע ככל שניתן לפתרון הבעיות שהוצגו בפניי".
אורי אריאל גבעת זאב סיור חרדים דירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד