כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מקרה נדיר

תנין שאבד נמצא מתחת לרכב של מטייל

למצוא תנינים במדינות ביצות כמו פלורידה ולואיזיאנה זה לא עניין גדול, אבל זה שונה בהרבה כשזה קורה במדבר מערב טקסס. שוטרים הבחינו בתנין שזוחל בפארק קראוונים ולכדו אותו

תנין שאבד נמצא מתחת לרכב של מטייל
התנין שנמצא צילום: משרד השריף של מחוז מידלנד

שוטרים ואנשי משרד השריף של מחוז מידלנד בטקסס הבחינו בתנין בפארק קרוואנים. תנינים אמריקאים חיים בדרך כלל בתוך ומסביב לנהרות, ביצות, ואגמים, אך לא במדבר. למצוא תנינים במדינות ביצות כמו פלורידה ולואיזיאנה זה לא עניין גדול, אבל זה שונה בהרבה כשזה קורה במדבר מערב טקסס. כך פרסם המכון הלאומי לגן החיות והשימור של טקסס. "הם נעים לאורך נתיבי מים בארצות הברית מצפון קרוליינה ועד ריו גרנדה שבטקסס" נכתב.

משרד השקיף פרסם בחשבון הטוויטר שלו את המראה הנדיר ב-29 במאי, לאחר שאדם התקשר לדווח שראה תנין מתחת למכוניתו שחנתה בפארק קראוונים באמצע הדרך בין אל פאסו לפורט וורת'.

לוכד תנינים של משרד השריף השתמש במקל ארוך עם רשת, וכן במנשא של בעלי חיים כדי להוציא את התנין מתחת למכוניתו של המתקשר, כך על פי תיעוד של משרד השריף של מידלנד. המשרד העביר את התנין לוטרינר מקומי שיטפל בבעל החיים עד ששוחרר לטבע. לוכד החיות לא הצליח להבין איך התנין המדובר הגיע לאן שהגיע. "אנחנו מקווים שהבעלים יתקשר כדי לתבוע את חברו שאבד", נכתב בעמוד הפייסבוק של משרד השריף.

 

תנינים טקסס שריף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד