י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השבת אבידה

אשה מצאה 36,000 דולר שהוחבאו בתוך ספה שקיבלה בחינם

אישה מקליפורניה מצאה את עצמה יושבת על ספה שבתוכה הוסתר 36,000 דולר אותם גילתה לאחר שקיבלה את הספה בחינם דרך האינטרנט. האישה החזירה את הכסף לבעלים המקוריים של הספה וזכתה ב-2,200 דולר על ידי המשפחה אסירת התודה

אשה מצאה 36,000 דולר שהוחבאו בתוך ספה שקיבלה בחינם
מעטפות הכסף צילום: צילום מסך רשת ABC

אישה מקליפורניה מצאה את עצמה יושבת על ספה עם 36,000 דולר בתוכה, לאחר שקיבלה ספה בחינם ממשפחה שחיפשה להיפטר מהספה. ויקי אומודו עברה לביתה החדש במחוז סן ברנרדינו בקליפורניה, וחיפשה אפשרויות למלא את ביתה הריק. אומודו נתקלה בפרסומת של 'קרייגליסט' לספה בחינם, היא מיד הלכה על זה. 'קרייגליסט' הוא אתר למציאת עבודה דירות ובתים להשכרה וקנייה, מוצרים למכירה, אירועים ושירותים קהילתיים והפצת קורות חיים, פעיל ב-700 ערים ב-70 מדינות. היא מצאה שתי ספות וכיסא תואם שמישהו נותן בחינם. מסתבר שהמשפחה שמסרה את הרהיטים הסבירה שהבעלים מת לאחרונה, והם מחסלים את כל מה שהיה בנכס.

"אמרתי לעצמי אולי זה גימיק, אבל החלטתי להתקשר אליהם" סיפרה לרשת ABC "רק עברתי לגור, ואין לי כלום בבית, כל כך התרגשתי אז הבאתי אותו". מה שהיא לא ציפתה היה, למצוא 36,000 דולר במזומן שמור בתוך הספה בצבע בז', "אמרתי לבן שלי בוא בוא בוא, צרחתי זה כסף, אני צריכה להתקשר לבחור". האישה החזירה את סכום הכסף העצום לבעלים המקוריים של הספה וזכתה ב-2,200 דולר על ידי המשפחה אסירת התודה. אומודו אמרה שכשהחזירה את הכסף, המשפחה אמרה לה שהם גילו מזומנים נוספים שהוחבאו במקומות שונים בבית, אבל רק כמה מאות דולרים.

אומודו אמרה שהיא מצאה את הכסף בתוך אחת הכריות ובתחילה חשבה שמדובר בכרית חימום, אך התעלמה מהמחשבה כשלא הצליחה למצוא כבל חשמל, כך דיווחה רשת ABC. בתוך המעטפות היו 36,000 דולר. אומודו אמרה שהיא מעולם לא התפתתה לקחת את הכסף ומיד התקשרה לאיש שנתן לה את הספה. מאוחר יותר הוא אמר לאשה שהוא ומשפחתו החליטו לוותר על הספה, שהייתה שייכת לקרוב משפחה שמת לאחרונה.

כתודה על כנותה, אומודו זכתה ב-2,200 דולר, בהם השתמשה לקניית מקרר. אלוקים היה אדיב אליי ואל הילדים שלי, כולם חיים ובריאים. יש לי שלושה נכדים יפים, אז מה אני יכול לבקש מאלוקים?" אמרה.

כסף ספה דולרים קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד