י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראשי הקואליציה יוזמים

ישלמו את המחיר: סנקציות על זועבי וגנאים, סילמן תודח מראשות הוועדה

התבוסה המשפילה לקואליציה אמש, עם נפילתן של תקנות יו"ש ומינוי כהנא לשר, מביאה את ראשי הקואליציה לנסות לעצור את הסחף מלהביך שוב ושוב את היוזמות הקואליציוניות | על חברי הכנסת זועבי וגנאים שהצביעו אמש נגד התקנות, יוטלו סנקציות וסילמן תודח מוועדת הבריאות

ישלמו את המחיר: סנקציות על זועבי וגנאים, סילמן תודח מראשות הוועדה
מליאת הכנסת בדיון על חוק יו"ש צילום: ישי ירושלמי

ביממה שאחרי ההפסדים במליאה, בקואליציה מתכוונים הפעם להטיל סנקציות על חברי הכנסת שהצביעו נגד הקואליציה והפילו את חוק תקנות יו"ש ולהדיח את ח״כ עידית סילמן שהצביעה לראשונה נגד הקואליציה.

ראשי הקואליציה יגבשו בימים הקרובים שורת סנקציות נגד חברי הכנסת רינוואי זועבי ומאזן גנאים שהצביעו אמש נגד תקנות יו״ש והביאו להפלתן, ולפיכך הצעות חוק ויוזמות שלהם לא יוקדמו.

לגבי ח״כ עידית סילמן שהצביעה הלילה לראשונה נגד הקואליציה והפילה את מינויו של מתן כהנא לשר - הדעות חלוקות, בימינה מבינים כי הכרזה עליה כפורשת תביא לסיום דרכה של הממשלה באופן מוחלט מאחר שסילמן תוכל להצביע חופשי נגד כל חוק ולהפיל כל דבר.

בימינה צפויים בימים הקרובים להוציא לדרך את הדחתה של סילמן מראשות ועדת הבריאות בראשה היא עומדת, ההליך מתבצע באמצעות הצבעה בוועדת הכנסת בראשות ח״כ ניר אורבך. ובמקומה תמונה ח"כ שירלי פינטו.

ג'ידא רינאוי זועבי מאזן גנאים עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד