י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חוסר מזל

נמלטו בגלל המלחמה ונהרגו בתאונת רכבת

שתי נשים אוקראיניות היו בין ההרוגים בצורה טראגית בתאונת רכבת בגרמניה. ארבע נשים וגבר נהרגו בתאונה, ועוד עשרות נוסעים נפצעו בדרגות פציעה שונות. הקורבן החמישי הוא גבר שנמצא מתחת לרכבת לאחר שניסיונות ראשוניים להרים את הקרונות שירדו מהפסים כשלו

נמלטו בגלל המלחמה ונהרגו בתאונת רכבת
הרכבת שירדה מהפסים צילום: צילום מסך

חמישה בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו לאחר שרכבת לכיוון מינכן ירדה מהפסים בסביבות השעה 12:15 ביום שישי האחרון בבורגיין, ליד עיירת הסקי גרמיש-פרטנקירכן. לפי הדיווחים בגרמניה, ארבעה מהקורבנות היו נשים בנות 32 עד 70, כולל שתי נשים אוקראיניות שהגיעו לגרמניה לאחר שנמלטו מהתופת שהמטיר עליהן נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

על פי הדיווחים, אחד מהפצועים הוא בנה של אחת ההרוגות מאוקראינה, והוא עדיין מאושפז בבית החולים עם פציעות קשות, כך דיווח ה-BILD הגרמני.

קורבן חמישי, נמצא מתחת לרכבת בשבת לאחר שניסיונות ראשוניים להרים את הקרונות שירדו מהפסים כשלו. כוחות ההצלה נאלצו להמתין להבאת מנוף כבד למקום. תיעודים מהזירה הראו קרונות דו-קומתיים נוטים על צידם מעוכים לצד פסולת ברזל שמפוזרת על הפסים בזמן שנוסעים המומים מטפסים עם המזוודות מחוץ לחלונות מנופצים.

כוחות ההצלה והכבאים חילצו ניצולים תוך שהם נאלצים לכרות עצים כדי לגשת להריסות. לפי הדיווחים, היו על הקרונות 140 נוסעים בזמן הירידה מהפסים. לפחות 44 בני אדם נפצעו, כולל ילדים, מתוכם 15 שהובהלו לבית החולים עם פציעות חמורות, כך מסרה המשטרה. תלמידי בית ספר רבים היו על הרכבת.

סיבת ההתדרדרות לא פורסמה, אך המשטרה פתחה בחקירה. על פי הדיווחים, החוקרים שללו התנגשות עם רכבת אחרת או רכב. שר התחבורה של מדינת בוואריה, כריסטיאן ברנריטר, אמר: "באתר, כל המומחים סברו שהסיבה הסבירה ביותר צריכה להיות ליקוי טכני על המסילה או ברכבת".

רכבת גרמניה מלחמת אוקראינה רוסיה תאונת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד