ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חיסול "ידידותי"

השר להגנת הסביבה נורה במשרדו; זה החשוד

השר להגנת הסביבה של הרפובליקה הדומיניקנית נורה למוות לאחר שחמוש נכנס למשרדו בסנטו דומינגו. החשוד בירי היה חבר קרוב של השר | הרשויות לא פרסמו פרטים נוספים, במשרד לאיכות הסביבה כתבו כי הם "מוטרדים מהמצב"

השר להגנת הסביבה נורה במשרדו; זה החשוד
שר הסביבה של הרפובליקה הדומיניקנית צילום: צילום מסך

השר להגנת הסביבה של הרפובליקה הדומיניקנית, אורלנדו חורחה מירה, נורה למוות במשרדו בסנטו דומינגו. החשוד בירי הוא מיגל קרוז חבר קרוב של השר, כך לפי גורמים רשמיים. הרשויות לא סיפקו פרטים נוספים לגבי המקרה, אם כי משרד הנשיאות פרסם כי היורה עוכב על ידי המשטרה. השר חורחה מירה נרצח במשרד במשרד לאיכות הסביבה, שנמצא בסנטו דומינגו בבירה הדומיניקנית.

דובר הנשיא לואיס אבינאדר אישר את מותו בהצהרה, ואמר כי החמוש החשוד היה חבר קרוב של השר המנוח שנעצר על ידי המשטרה. "אנו מביעים את תנחומינו העמוקים ביותר למשפחתו של חורחה מרה", דובר הנשיא אמר כי התוקף הוא מיגל קרוז, ותיאר אותו כידיד ילדות של השר.

מירה היה חלק ממשפחה פוליטית חזקה, כבנו של נשיא הרפובליקה דומיניקנית לשעבר, חורחה בלנקו. אחותו היא סגנית שר בממשל. הרשויות לא פרסמו מיד פרטים נוספים ולא ברור אם אחרים נפצעו. במשרד לאיכות הסביבה אישרו כי התרחש אירוע, וכתבו בטוויטר כי הם "מוטרדים מהמצב".

חורחה מירה היה עורך דין בן 55 וחבר מייסד של מפלגת המרכז-שמאל המהפכנית המודרנית (PRM). הוא מונה לעמוד בראש המשרד לאיכות הסביבה באוגוסט 2020. הוא גם היה בנו של הנשיא הדומיניקנית לשעבר, סלבדור חורחה בלנקו, שכיהן בתפקידו בין השנים 1982 ל-1986.

רצח שר ההסברה חבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד