י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חשיפה ענקית

העסק שלך עדיין לא אינטרנטי? הכירו את השירות המיוחד לציבור החרדי

בעשורים האחרונים הפכה רשת האינטרנט לפלטפורמה נגישה ובטוחה למגזר החרדי. האינטרנט מאפשר חשיפה ענקית בארץ ובחו"ל לכלל האוכלוסייה הדתית והגברת המכירות של עסקים במגוון רחב של תחומים במגזר שמתפתח לאט לאט ובזהירות

העסק שלך עדיין לא אינטרנטי? הכירו את השירות המיוחד לציבור החרדי
קידמה עולמית צילום: שאטרסטוק

כאשר מדברים על אתרי אינטרנט שמותאמים למגזר החרדי, ישנן דרכים רבות לוודא שאתר יהיה "כשר". כך, למשל, פותחו פתרונות טכנולוגיים שמזהים את התאריך שבו נכנס הגולש לאתר – ואם מדובר בשבת – תכני האתר אינם מוצגים. בניית אתר אינטרנט מאפשרת לכל עסק להיות נגיש ולממש את הפוטנציאל העצום הגלום ברשת במגזר החרדי. אתר אינטרנט חרדי צריך לעמוד בדרישות הלכתיות.

אנו במדיה דיל מעניקים שירות ייחודי ומותאם לבניית אתרים כשרים וקידום דיגיטל המותאמים לציבור החרדי והדתי, כך שבעלי עסקים דתיים וחרדיים יוכלו להיות בעלי נוכחות מבוקרת ברשת ללא התנהלות כלל ברשת. אנו נקים עבורכם מערכות אתר מלאות ונקדם אותכם במדיה, כל מה שתצטרכו זה להגיב ללידים (לקוחות פוטנציאליים) דרך מערכת ניהול פרטית ללא חשיפה לרשת.

בניית אתרים מתבצע באמצעות טכנולוגיות חדשניות, אפיוני ממשק ועיצובים חדשניים, אבל עם הבנה והתחשבות בקהל היעד - גולשי האתר שומרי המסורת.


קידום עסקים • שאטרסטוק

קידום הדיגיטל במגזר הינו מורכב ודורש חשיבה מורכבת המצריכה ניסיון וידע רב הסוכנות שלנו מתמחה בבנייה ועיצוב אתרים וחנויות און ליין הייחודיות שלנו בניית אתרי תדמית, חדשות ופורטל, בניית אתרי מכירות ומסחר מתקדמים לעסקים וארגונים בהתאמה אישית.

אנו מספקים ללקוחותינו מערכות אתר מתקדמות ואת הכלים החדשניים בעולם הדיגיטל הנדרשים להצלחה. מבין שירותינו, קידום ושיווק אתרים במרחב המדיה והרשתות מבוססי DATA בארץ ובחו"ל.

לאורך כל תהליך העבודה נעבוד בשיתוף פעולה בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל עסק. אנו נבנה ביחד איתכם אפיון אתר מקצועי שמייצג את העסק שלכם בזירה האינטרנטית, ונדע לספק לכם תכלים הדיגיטלים הטובים ביותר על מנת לקחת את העסק שלכם וליישם את החזון והפוטנציאל הטמון בו.

הייעוץ עבור תהליך הפיתוח כולל את כל המענה הנדרש עבורכם שנצבר בניסיון לאחר עבודה עם מגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים עד היום. לפני כל פרויקט שאנו ניגשים לבנות, הדבר הראשון שנרצה להבין מה מייחד את העסק שלכם, איפה היתרון שלכם נמצא ביחס למתחרים.

מדיה דיל מספקת פתרון 360° לעסקים, סטארטאפים וחנויות אי-קומרס בארץ ובחו”ל. הניסיון העשיר שלנו בתחום השיווק דיגיטלי, בשילוב עם הידע הטכנולוגי מאפשר לנו להוביל את הלקוחות שלנו להצלחה. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו במסירות רבה במשך שנים, ומסייעים להם בזירה הוירטואלית מידי יום.

רוצים להזניק את העסק שלכם באינטרנט? השאירו פרטים>>>

דיגיטל בניית אתרים בניית אתרי חנות בניית אתרים לעסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד