י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הדרה מכוונת

התקשורת החרדית נגד דובר צה"ל: "מחבל בעבודה"

כלי תקשורת חרדים ודתיים זועמים על התנהלות דובר צה"ל באשר להודעות שמוציא צה"ל לכלי התקשורת הכלליים, מבלי לשתף את התקשורת החרדית | עקב כך החליט פורום העיתונאים להפר הערב את האמברגו שהטיל דובר צה"ל על החלטת הרמטכ"ל בנושא שילוב נשים בתפקידי לחימה נוספים

התקשורת החרדית נגד דובר צה"ל: "מחבל בעבודה"
צה"ל בדרום רמת הגולן. אילוסטרציה צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

מספר כלי תקשורת חרדים ודתיים הביעו את זעמם על התנהלות דובר צה"ל, בשל מה שהם מכנים הדרה מכוונת כלי התקשורת. הרקע לזעם הן הודעות שמוציא צה"ל לכלי התקשורת הכלליים, מבלי לשתף את התקשורת החרדית.

בהודעת "פורום העיתונאים" המייצג עיתונאים מהמגזר הדתי והחרדי, נאמר כי הפורום החליט להפר הערב (שלישי) את האמברגו שהטיל דובר צה"ל, על החלטת הרמטכ"ל בנושא שילוב נשים בתפקידי לחימה נוספים.

"ההחלטה לפרסם את ההודעה שעליה הוטל אמברגו עד לשעה 18:00, התקבלה בלב כבד", נאמר בהודעה, "אך נעשתה לאחר פניות חוזרות ונשנות מצד חברי הפורום לדובר צה"ל בדרגים השונים, בבקשה ליידע את המערכות באופן רשמי מבעוד מועד על כלל ההודעות היוצאות על ידי דובר צה"ל, אך עד כה דרישותיהם לא נענו".

מראשי פורום העיתונאים נמסר: "הפורום מגנה בחריפות את דובר צה"ל על שלוחותיו, שמחבל באופן תדיר בעבודתם של כלי התקשורת מהמגזר הדתי והחרדי". 

עוד הוסיפו כי "ההחלטה של דו"צ להדיר את כלי התקשורת הדתיים והחרדים בכל פעם מחדש, מההודעות שעליהן מוטל אמברגו, פוגעת באופן קיצוני בכלי התקשורת ובתפקידם. בעקבות כך, ולאחר ניסיונות רבים להידברות מול דובר צה"ל, הפורום החליט להפר את האמברגו שהוטל הערב".

דובר צה''ל אמברגו עיתונאים חרדים תקשורת חרדית הדרת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד